صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

حسينيه خامس آل عبا (ع)

 

ازدست اندركاران ، همشهريان و كليه كسانيكه اطلاعاتي نظير چگونگي شكل گيري ، نحوه اداره ، ساختار ، فعاليتها ، وظايف ، عملكرد، برنامه هاي آتي ، اعضا و....دارند درخواست مي شود اطلاعات گردآوري شده را به صورت فايل WORD جهت درج دراين قسمت به يكي از طرقي كه درصفحه ارتباط با ما اشاره شده (ترجيحا ازطريق ايميل atmm110@yahoo.com) دراختيار سايت قراردهند.

حسینیه خامس آ ل عبا[ع]ناریانیها در تهران،سی متر جی ده متری امامزاده عبدالله جنب امامزاده قراردارد.

این حسینیه درسال 1347در حضور آیت الله طالقانی و جمعی از بزرگان طالقان در آن زمان کارخود راباسخنرانی آ یت الله طالقانی آ غاز کرد.ایشان کنار منبر ایستادند و بعداز حمدو ثنای خداوندمتعال , فرمودند:  چونکه به ساواک تعهد دادم که منبر نروم لذا همین جا چند کلمه با شما عزیزان  سخن می گویم.

ایشان گفتند:  ما طالقانیها از یک خانواده هستیم.سعی کنید این را درعمل ثابت کنید.و اضافه کردند: آرزوی من این است که شما یک حسینیه داشته باشید، همه زیر سقف آن جمع شوید. تلاش کنید این امر مهم صورت پذیرد. و در ادامه فرمودند: حالا که شما حسب شرایط مجبور شدید  زادگاه خود را ترک کنید, سعی کنید درهر جا که هستید.اون صالت طالقانی بودنتان را حفظ کنید، مردم طالقانی ها را به ادب و فرهنگ می شناسند, در همین تهران, اونهایی که با وضع ظاهری بد،مثل بی حجابی و بدحجابی در کوچه و بازار  ظاهر می شوند متاسفانه شهرستانی هستند ،من یک عمریست در تهران زندگی میکنم, با تهرانی ها ارتباط دارم،آنها با اون وضع درمحیط عمومی وارد نمیشوند.

وی بعد از تذکر ات خودمانی در این حسینیه سخنانشان به پایان رساندند.

بسیاری از بزرگوارانی که درآن جمع بودند و در میان ما نیستند.یادشان گرامی ، روحش شاد .

 

اطلاعيه محرم سال 87

گزارش مراسم محرم 87

 

  مراسم سال88
 
  انتخابات شورای حسنیه درسال90
 
  برگزاري مسابقه زندگي نامه شهدا
 
  اطلاعیه محرم سال93
 
  اطلاعیه محرم سال 94
 
[1]
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت