صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: شجره نامه رزاقی ها (نوادگان عبدالرزاق) منتشر شد.  تاریخ:  1393/01/16

 به نام خدا

 : تقدیر و تشکر

 قبل از هرچیز جا دارد از زحمات تمامی کسانی که در تهیه و تنظیم این تبارنامه کمک و همکاری داشته اند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

 اولین کسی که در گذاشتن سنگ بنای این شجره نامه تلاش بسیار کرد کسی بود که مشارکتش در انجام امور خیر و عام المنفعه ناریان همواره زبانزد همشهریان  بوده و هست .مرحوم حاج میرزا علی رزاقی در سالهای آخر عمر پربرکتش یادگار دیگری از خود را پایه گذاری کرد و اگر همت و کمک ایشان نبود شکل گیری بنیاد این تبارنامه  با سوال روبرو بود. یادش همواره در دلها زنده باشد . برای شادی روحش صلوات.

آرزو می کنیم روح مرحوم کربلایی صفر شریف کاظمی ,درکنار فرزند شهیدش شاد باشدکه اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرارداد و همچنین سپاسگزار کمکهای آقایان حاج امامقلی صابری و شیخ محمود صابری و آقا سیدحمزه میرغیاثی و آقای علی اشرف رزاقی و آقا سیدجبرئیل میرغیاثی هستیم و برایشان سلامتی آرزو می کنیم.

ازتلاش و پشتکار و پیگیریهای سرکارخانم خدیجه رزاقی که نقش بسزایی در گردآوری این شجره نامه داشت سپاسگزاریم.

از آقای سیدمحمد میرغیاثی (سید رمضان) هم که مدتهاست الطافش شامل حال ما میشود و در این خصوص نیز یاریگرمان بودند تشکر و قدردانی می گردد. 

از آقای غلامرضا رزاقی(مرحوم محمد میرزا) و جانباز سرافراز آقای عظیم رزاقی(مرحوم غیب اله ) و دختر و داماد گرامیشان و همچنین آقامحمدعلی شریف کاظمی(مرحوم صادقعلی) و حاج محمد رزاقی(مرحوم شهباز)  به خاطر همکاری مشتاقانه اشان سپاسگزاریم. 

از خانم  سیده سکینه میرغیاثی (آقا سید افتخار) , کبری رزاقی(علی اشرف) , عصمت صابری(حاج میرزا) , آقای عباس صابری و فرزندش آقا افلاطون صابری , آقای اصغررزاقی (آقامحمدرضا) ,  خانم مینا صابری (مرحوم علیخان) و دیگر همشهریان عزیزی  که به صورت حضوری و یا تلفنی پاسخگو بوده و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دادند تشکر و قدردانی می کنیم. 

عذرخواهی به خاطر عدم درج القاب و عناوین و هچنین اشتباهات احتمالی : 

به خاطر درج عناوین و القاب اشخاص چند بار شجره نامه را اصلاح کردیم  ابتدا نام همه افراد را با القاب آنها درج کردیم مثلا حاج حسن یا کربلایی حسین بعد به این مشکل مواجه شدیم که آیا حاج حسن واقعا حج رفته یا به غلط مصطلح که به بزرگترها حاج آقا می گویند حاجی شده و اگر واقعا حج رفته باشد آیا حج واجب رفته و یا عمره و اینکه به نیابت از طرف کسی مشرف شده یا خودش مستطیع بوده و همچنین  تشخیص القاب دیگری نظیر مهندس , دکتر ,  سرهنگ و.... نیز مشکلات خاص خود را داشت و اطمینان درخصوص  صحت و سقم آن نیازمند بررسی و تحقیق بود. لذا با مشورت با برخی از دوستان تصمیم گرفته شد تنها به درج اسامی شناسنامه ای افراد اکتفا شود. مگر در خصوص شهدا و برخی موارد که درج لقب, باعث شناسایی بهتر فرد میشد و بعضا لقب فرد از نامش جدا ناشدنی مینمود و به نوعی در آدرس دهی, آن فرد را خاص میکرد. 

 دوستی می گفت از این بابت نگران نباشید که کسی خرده بگیرد چرا که در بسیاری از ادعیه و شجره نامه های منتسب به ائمه نیز تنها به بیان اسم ایشان بسنده شده و القاب آنها درج نشده . 

با همه این احوال امیدواریم که عدم درج القاب را حمل بر بی احترامی نکرده و پوزش ما را از این بابت پذیرا باشید. 

این  شجره نامه اولین ویرایش بارگذاری شده در سایت است و از آنجائیکه بیشتر از شنیده ها و نقل قولها نشات گرفته ,یقین داریم که امکان وجود اشتباه بسیار است . لذا ضمن عذرخواهی از وجود نقایص و اشتباهات احتمالی , درخواست داریم ما را در تکمیل این اطلاعات یاری کنید. 

مقدمه :  

 توصیه میشود قبل از ملاحظه شجره نامه مطالب زیر را مشاهده نمائید تا ضمن آشنایی با تعاریف و قراردادها و سوابق تاریخی موضوع , پاسخ سوالات احتمالی خود را از قبل گرفته باشید و ابهامات احتمالی مرتفع گردد. 

تبارنامه  یا شجره نامه چیست؟ 

تبارنامه یا شجره‌نامه یا دودمانه یا نسب‌نامه فهرست منظمی‌است که نسبت افراد با یکدیگر را نشان می‌دهد؛ رایج‌ترین این نسبت‌ها، نسبت پدر و فرزندی‌است. در این گونه تبارنامه، در یک خانواده، نام پدران و فرزندان را به ترتیب پشت سر هم قرار می‌دهند. دوره زندگی هر فرد را تا وقتی که جای خود را به دیگری بدهد، نسل می‌نامند که واژه آن به معنی فرزند است. 

یک تبارنامه دربرگیرنده گروهی از انسان‌هاست که با یکدیگر پیوند خویشاوندی دارند. در وهله اول، تبارنامه بیانگر نسبت انسان‌ها با یکدیگر است. نسب‌نامه ساده‌ترین وسیله برای نشان‌دادن روابط افراد خویشاوند اعم از خویشاوندان نسبی و خویشاوند سببی‌است. 

یکی از کاربردهای تبارنامه‌ها، بازشناسی افراد هم‌نام از یکدیگر بوده‌است. 

تبارنامه‌ها ممکن است درست نباشند؛ به ویژه در مواردی که گذشت زمان و مرور ایام باعث فراموش شدن نام‌های افراد یک خاندان می‌شود.

 دانش مطالعه تبارنامه‌ها را نسب‌شناسی یا تبارشناسی می‌نامند. 

اطلاعات نسلی ونسب نامه ای در شکل ها و قالب های مختلفی می تواند نشان داده شود، مثلاً به صورت فهرست اجداد یا نمودار و شجره اجدادی. تبارنامه ها ، یا شجره نامه ها معمولاً به این صورت نمایش داده می شوند که نسل های قدیمی تر در بالا و نسل های جدید در پایین هستند. در یک نمودار(شجره ی) اجدادی، که به شکل یک درخت است که اجداد یک فرد خاص را نشان می دهند، بیشتر از بقیه ی انواع می توان شمایل درخت را دید، در بالا ها پهن تر از پایین است. در بعضی از این نمودار ها یک فرد در سمت چپ قرار می گیرد و اجدادش در راست. یک نمودار نسل نما یا اولادی، که تمام نسل فرزندان یک شخص را نشان می دهد، در بالا نازک و در پایین پهن است. شجره نامه ها می توانند قالب های مختلفی داشته باشند. بعضی می توانند نشانگر تمام فرزندان یک شخص باشند ، بعضی شاید شامل تمام افراد با یک نام خانوادگی باشند. 

یک تکنیک دیگرنمودار بادبزنی است که یک نیم دایره شامل حلقه های متحدالمرکز است ، شخص مورد نظر در داخلی ترین دایره است، دایره ی دوم دو قسمت می شود(هر قسمت یکی از والدین)، دایره ی بعدی چهار قسمت و به همین ترتیب ادامه می یابد. این نمودار هم اجداد پدری و هم مادری را نمایش می دهد. 

بلند ترین شجره ی موجود در دنیا تا به امروز شجره نامه ی فیلسوف چینی کنفوسیوس است و او از نوادگان پادشاه چینی به نام "تنگ" بوده. این شجره شامل ۸۰ نسل است و بیش از ۲میلیون عضو دارد. یک حرکت بین المللی که شامل ۴۵۰ شعبه بود، در سال ۱۹۹۸ آغاز شد تا این شجره نامه را دنبال کنند. یک ویرایش جدید از این شجره نامه در سال ۲۰۰۹ به مناسبت ۲۵۶۰ امین سالگرد تولد این فیلسوف چاپ شد که شامل ۱٫۳ میلیون فرد در قید حیات بود .

اولین شناسنامه در چه سالی و برای چه کسی صادرشد؟ 

تا کمتر از 100 سال قبل نه خبری از سجل و شناسنامه بود، نه سازمانی که تولد و مرگ و ازدواج و طلاق را ثبت کند. به جای آن، روحانیون، ریش سفیدان محله یا بزرگان قوم  بودند که وقایع تولد را در کتاب های مقدس ثبت می کردند. 

سوم دی ماه 1297 اولین شناسنامه ایرانی صادر شد. شناسنامه ای که صاحب آن دختری به نام فاطمه بود و صاحب شماره شناسنامه یک شد تا این روز برای همیشه روز ثبت احوال در ایران نام بگیرد. 

اولین دوره سربازگیری در چه سالی بود؟ 

نخستین دوره مشمولان که به سربازی فراخوانده شدند،متولدین 1284خورشیدی بودند که در سال 1306به خدمت رفتند و گرفتن شناسنامه از سال 1306خورشیدی طبق قانون مصوب بهمن ماه اجباری شد. 

نحوه انتخاب نام خانوادگی در ابتدا چگونه بود؟ 

گزینش نام خانوادگی ، معمولا از چند روش پیروی می‌کرد که یکی از آنها پیشه نیاکان در یک قوم است. محل اسکان قوم و نام یا شهرت بزرگ خاندان (پدر، پدربزرگ، جد)، از دیگر شیوه‌های متداول انتخاب نام خانوادگی بوده است. که در ناریان نیز بیشتر از این روش برای انتخاب نام خانوادگی استفاده شد.(نوادگان عبدالرزاق شدند رزاقی , نوادگان صابر شدند صابری و...)گاهی هم یک نام خانوادگی بر اساس شغل یا حرفه (همچون صراف، جواهریان، نجارپور) یا یک ویژگی بدنی یا فیزیکی (خوش‌چهره، قهرمان) بازمی‌گشت.و از آن زمان تاکنون بیش از چهار نسل از ایرانیان به این نام‌های خانوادگی خوانده می‌شوند. 

برخی از سوالاتی که ممکن است با دیدن این شجره نامه به ذهن برسد .به قول خارجی هاFAQ 

1-    اگراین شجره نامه مربوط به رزاقی ها ست , چطور نام برخی افراد که, نه  نام خانوادگی پدر و نه مادرشان هیچکدام رزاقی نیستند در اینجا به چشم میخورد ؟ 

پاسخ : این شجره نامه , نوادگان عبدالرزاق و نسل وی را نشان میدهد, چه دختران چه پسران و چون  نام خانوادگی  پدر برای فرزندان انتخاب میشود لذا با وصلت زنی از تباررزاقی ها با تباری دیگر نام خانوادگی فرزندان و نوادگانش چیزدیگری خواهد شد.ولی هویتش تغییر نمیکند و باور ما در تنظیم این شجره نامه این بود که نام خانوادگی مجازی است و در طول دوران دستخوش تغییر قرار میگیرد ولی آنچه مهم است و قابل تغییر نیست ملکولهای عامل انتقال وراثت یا همان دی ان ای (DNA) است (*)که اطلاعات ژنتیکی را در خود ذخیره کرده و توسط ژنها از نسلی به نسل بعد منتقل می کند و این عوامل  وراثتی نه زن و مرد می شناسد و نه نام و نام خانوادگی و این آن چیزی است که ملاک اصلی ما در تهیه شجره نامه بوده . به عبارتی ساده تر و متناسبتر با فرهنگ و گویش خودمان در ناریان ؛ این شجره نومه "شیرپی"درست ببیه. یعنی , اونانی که رزاقی نیانه  ولی اسمشون ایجه  بنویشته , با رزاقیون شیروری فامیلنه. 

*دی ان ای مولکولی است که نقش اصلی ذخیره دراز مدّت اطلاعات ژنتیکی را به عهده دارد و حاوی دستورات ژنتیکی مورد استفاده برای رشد و نمو و کار کرد همه جانداران است. DNAرا اغلب با مجموعه‌ای از نقشه‌ها مقایسه می‌کنند، چرا که حاوی دستورات مورد نیاز برای ساخته شدن تمام اجزای دیگر سلول‌ها است. این اطلاعات  توسط  اجزایی بنام ژن حمل میشوند و از نسلی به نسل دیگر منتقل میگردند 

2-    معمولا در شجره نامه ها نسل پدری  مورد توجه است  و فقط نام مردها و فرزندان پسر در شجره نامه ها آورده میشود چرا در شجره نامه ای که شما تهیه کردید نام زنها و دخترها هم وجود دارد؟ 

پاسخ : باور ما براین است که هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و هر دو به عنوان ارکان اصلی خانواده مطرح بوده  لذا به تفکر طالبانی  که زنها را در سرشماری  نفوس به عنوان جمعیت به حساب نمی آورند اعتقاد نداشته و به طرفداران این عقیده میگوئیم اگر در صدر اسلام هم این تفکر دنبال میشد و نام حضرت فاطمه که یک زن بود , در تبارنامه ائمه نمی آمد آن وقت چطور میتوانستیم امامان را به حضرت محمد(ص) منتسب کنیم و آنها را ذریه رسول خدا بخوانیم؟ درحالی که پیامبر پسر نداشت.و همچنین همه کسانی که سید هستند و ذریه رسول الله  نامیده میشوند همه از طریق حضرت فاطمه (س) به پیامبر منتسب میشوند. 

3-    چگونه میتوانیم اطلاعاتی را که در شجره نامه درج شده اصلاح  یا تکمیل کنیم ؟ 

پاسخ : موارد را میتوانید در ذیل همین خبر درج کنید و یا از طریق ایمیل atmm110@yahoo.com  برایمان  ارسال کنید تا اصلاحات لازم را انجام دهیم. 

4-    نحوه  مشاهده  اطلاعات این شجره نامه  چگونه است ؟ 

پاسخ : ابتدا بلندگوی کامپیوتر خود را روشن کرده  تا صدای باز و بسته شدن شاخه ها و زیرشاخه ها را بشنوید . برای باز شدن زیرمجموعه  برروی علامت + کلیک کنید و برای بستن هر شاخه برروی  علامت – کلیک کنید. 

5-    این شجره نامه  چند نسل را شامل میشود؟ 

پاسخ : برای افراد مختلف فرق دارد, ولی در بسیاری موارد 10نسل را دربر می گیرد. 

6-    انگیزه ها و دلایل تهیه  شجره نامه  چه بوده ؟ 

پاسخ : درآموزه های دینی و فرهنگی ما توصیه شده که اصل و نسب خود را بدانید و تاریخ را مطالعه کنید و درس بگیرید. و همچنین گفته شده مستحب است, هر شخص تا هفت نسل خود را شناسایی کرده و نامشان را بداند. این یکی از مهمترین دلایل تهیه این تبارنامه بوده . 

 یکی دیگر  از اهداف اساسی این بوده که اجازه ندهیم  نسبتها و وابستگی ها طی زمان  کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شود . چون اعتقاد ما براین است که وابستگی باعث همبستگی میشود. لذا فکر کردیم  اگر افراد نام خود را درکنار یکدیگر ببینند و این وابستگی را حس کنند شاید عاملی برای قرابت و نزدیکی و همبستگی باشد. 

 در دوره ای که شجره نامه تهیه میشد متوجه شدیم که خانواده  بزرگ ناریانیها خیلی خیلی بزرگتر از آن چیزی است که تصور می کنیم  و حیف است که این خانواده بزرگ  به طورکامل شناسایی نشده و از پتانسیل و توانمندیهای آنها استفاده نشود . تهیه این شجره نامه شاید عاملی باشد جهت نزدیک کردن این خانواده بزرگ برای انجام امور بزرگتر و اهداف والاتر. 

7-    منابع تهیه این شجره نامه چه بوده و تاچه میزان صحیح است؟ 

پاسخ : منبع مکتوبی در این خصوص وجود نداشته , بخشی از اطلاعات به صورت شفاهی و سینه به سینه و بخشی تلفنی از بزرگترها آن هم به استناد شنیده ها و دیده هایشان اخذشده و بخشی دیگر از اسناد و مدارکی نظیر مبایعه نامه ها , صلحنامه ها, تقسیم نامه ها و... قدیمی استخراج شده و سعی شده حتی الامکان اطلاعات استخراج شده از اسناد با شنیده ها و گفته تطبیق داده شده و مغایرتهای احتمالی مرتفع گردد. لذا بدیهی است به دلیل فقر منابع اطلاعاتی  اشتباهات و نواقصی  وجود داشته باشد که انشاالله به کمک همشهریان گرامی , به مرور اشتباهات رفع شده و شجره نامه  تکمیل شود.

8-    چرا نام همسران افراد در شجره نامه آمده؟ 

پاسخ : باتوجه به اهداف برشمرده فوق قصدمان فقط تهیه شجره نامه نبود بلکه نسب نامه نیز مدنظر بوده تا بتوانیم به این وسیله نسبتهای سببی افراد مشخص شده و ارتباطات, شفاف تر شده و باعث آشنایی بیشتر خانواده ها با یکدیگر گردد.  

9-    چرا نام برخی از افراد و حتی خانواده ها تکراری آمده؟ 

پاسخ :  دلیل تکرار وجود ازدواجهای فامیلی است و طبیعی است که نوادگان عبدالرزاق اگر با هم ازدواج کنند برخی اسامی تکراری خواهند شد. و این از محاسن این نوع شجره نامه هاست چرا که هر شاخه ای به صورت مجزا اگر دیده شود , کلیه افراد آن تبار را شامل میشود.

 

* درصورتیکه اینترنت پرسرعت استفاده نمی کنید پس از کلیک برروی لینک زیر باید لحظاتی صبرکنید

*  برای مشاهده بهتر توصیه میشود از مرورگر اینترنت اکسپلورر10 استفاده فرمائید. اگر دردسترس نبود از فایرفاکس بهره بگیرید . 

* ازگوشی های تلفن هوشمندنیز میتوانید برای مشاهده شجره نامه استفاده کنید 

 

لطفا پس از مشاهده تبارنامه به این صفحه برگشته ونظر بدید

  برای مشاهده شجره نامه کلیک کنید

 

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: علی رزاقی  چهارشنبه 12 مهر 1402
 سلام وقت بخیر ممنون اززحمات ماهم رزاقی هستیم پدرم حاج غلامحسن و پدربزرگم مشهدی غلامحسین فقط اطلاع از مهاجرت بقزوین طبق روایتی از طالقان داریم ایا ماهم جزو طایفه رزاقی ها هستیم
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  پنجشنبه 13 مهر 1402
 سلام وقت به خیر با این مقدار اطلاعات نمی شود ارتباطی پیدا کرد. باید اطلاعات بیشتری بدهید که بشود ردی در شجره نامه پیدا کرد
فرستنده: سلطانی  شنبه 18 دی 1400
 دورود بایت زحمات شما، ما از طرف مادر با رزاقی ها فامیل هستیم، یک مسئله ی مهم تاریخی در موردشان وجود دارد که رزاقی ها اصالتا کُرد هستن که سالها پیش به منطقه ی ناریان کوچ داده شده اند، آیا چیزی شنیده اید در این مورد؟؟
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  چهارشنبه 13 مهر 1401
 سلام نه نشنیدیم اگر مدرک یا مستندی در این خصوص داشته باشید خوشحال می شویم ببینیم و تحقیق بیشتری کنیم. ارادت
فرستنده: عباس زندی  دوشنبه 06 بهمن 1399
 سلام و عرض ادب و تشکر بابت سایت و شجره نامه خوبتون چند نکته هست که خدمت شما عرض می کنم زیر گروه فرزندان صادق علی شریف کاظمی همسر زمرد فرزند کامیار چند نکته اصلاح لازم داره ۱_ نام همسر زهرا شریف کاظمی فرزند محمد علی (محمد جواد انگوران بابائی ) هست و یک فرزند به نام علی داره که اسمش تو لیست نیست۲_ زینب شریف کاظمی فرزند محمد علی یک فرزند دیگه به نام محیا هم داره که اسمش تو لیست نیست۳_ یاسر شریف کاظمی فرزند محمد علی یک فرزند به نام آنیتا داره که اسمش تو لیست نیست
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  پنجشنبه 07 اسفند 1399
 سلام جناب زندی چشم حتما در ویرایش بعدی اصلاح می کنیم
فرستنده: کاوه رزاقی  جمعه 02 آبان 1399
 با سلام و تشکر از زحمات، متأسفانه همانطور که خودتان اشاره کردید شجره نامه بسیار ناقص است. من کاوه رزاقی فرزند مختار رزاقی و نوه وجیه اله رزاقی و نتیجه حاج مهدی رزاقی هستم، در شجره نامه اثری از جد و پدربزرگ و پدر و من و برادرانم ( رامین و روزبه)نیست. مرحوم غلامحسن رزاقی (پدر سردار شهید حسن رزاقی) پسرعموی پدر من بودند. حتی اثری از جناب ابراهیم رزاقی و بردارانشان مرحوم هاشم رزاقی و آقای محمد رزاقی که آنها هم پسرعموهای پدر من هستند هم پیدا نکردم
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 11 آبان 1399
 سلام آقا کاوه اسامی را میتوانید از مسیر زیر ببینید نياز به تحقيق بيشتربراي يافتن ارتباط باعبدالرزاق/حسن /باقر/حسن/حاج محمد/مهدی/وجیه اله /مختار انشاءالله کمک کنید که تکمیل تر بشه.
فرستنده: محمدرضارزاقی  چهارشنبه 22 مرداد 1399
 باسلام سه برادر درطالقان بودن که یکی به شهربلده فعلی مهاجرت کردبنام حسین یاحسن رزاقی های طالقان
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 09 شهريور 1399
 سلام لطفا اگر اطلاعات بیشتری دارید برای ما ارسال کنید.
فرستنده: حسين رزاقى  شنبه 18 مرداد 1399
 جمالدين عبدالرزاق أصفهاني يا عبدالرزاق باشتينى؟
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 09 شهريور 1399
 اطلاع دقیقی نداریم اگر شما اطلاعات دارید برای ما ارسال کنید.
فرستنده: سلام حسين رزاقى  شنبه 18 مرداد 1399
 رزاقيها از نوادگان كدوم عبدالرزاق هستن ؟
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 09 شهريور 1399
 سلام اطلاع دقیق نداریم
فرستنده: امیر رزاقی  شنبه 03 خرداد 1399
 درود. آیا محل تولد و سکونت سر رشته این شجره نامه یعنی عبدالرزاق مشخص است. فامیلی خاندان پدری من نیز برگرفته از جدشان به نام عبدالرزاق است. حال احتمال دارد که بین خاندان ما و این خاندان ها که در شجره نامه تنظیمی آمده جد مشترک باشد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 09 شهريور 1399
 جناب رزاقی اگر اطلاعات بیشتری از خودتان بدهید شاید بتوانیم اگر ارتباطی وجود داشته باشد آنرا پیدا کنیم.
فرستنده: ا. رزاقی  شنبه 03 خرداد 1399
 درود. آیا محل تولد و سکونت سر ریشه این شجره نامه یعنی عبدالرزاق مشخص است یا خیر؟ چون ریشه شجره نامه خاندان پدری من هم به فردی می رسد به نام عبدالرزاق.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 09 شهريور 1399
 درود بر شما بر اساس شواهد سر ریشه این خاندان به روستای ناریان طالقان بر میگرده.
فرستنده: حسن گل محمدی  پنجشنبه 01 خرداد 1399
 باسلام خدمت ناریانی های عزیز و گرامی بنده حسن گل محمدی هستم تاجایی که پیگیری کردم چند نسل قبل فامیلی وجود نداشته پدربزرگمون
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 09 شهريور 1399
 سلام متوجه منظورتان نشدم
فرستنده: میلاد رزاقی  شنبه 30 فروردين 1399
 سلام میخواستم برای شجره نامه اطلاعات بدهم گزینه نیاز به تحقیق بیشتر برای یافتن ارتباط با عبدالرزاق باز شود و سپس به ترتیب : حسن_باقر_حسن_حاج محمد_ملاباقر _ نورالدین _ بعد علی میرزا هست که اسم همسرش ماه باجی هست و فرزندان حمید _نورالدین _ رضا _نجیبه_جمیله_مرحوم سلیمه _ناهید _مهربانو چنانچه مایل بودید اسم فرزندان هم برای شما ارسال میکنم با تشکر از زحمات شما بابت همچین کار با ارزش موفق باشید التماس دعا
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 30 فروردين 1399
 سلام آقا میلاد ممنونم اسم فرزندان را ارسال کنید تا در ویرایش بعدی درج شود.
فرستنده: مهدی رزاقی  سه شنبه 26 شهريور 1398
 سلام.خدا قوت.من پیدا نکردم کمک کنید لطفا نام پدر:محمد رزاقی نام پدر بزرگ: مرحوم انبیاءرزاقی
فرستنده: مهدی رزاقی  چهارشنبه 20 شهريور 1398
 سلام.من پیدا نکردم.لطفا کمک کنید. نام پدر:محمد رزاقی نام پدر بزرگ:انبیاء رزاقی متشکرم.
فرستنده: مجتبی رزاقی  شنبه 26 مرداد 1398
 من پیدا نکردم فقط توضیحات خوندم
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 01 شهريور 1398
 شما کدام مجتبی رزاقی هستید؟ لطفا نام پدرتان را بفرمایید من کمک کنم
فرستنده: اللهیاری  جمعه 04 مرداد 1398
 سلام دوستی دارم به نام شبنم "علی رزاز طالقانی" که می داند اجداد او از اهالی طالقان بود اند و لیکن نمی داند از کدام روستا ...او این روزها بسیار درجستجوی یافتن ریشه های خاندان خود در طالقان می باشد ...آیا شما می توانید کمکی به ایشان کنید؟ علیرزاز طالقانی از اسامی کدامیک از روستاهای طالقان است؟
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 01 شهريور 1398
 سلام من چنین فامیلی در طالقان نشندیم ولی باز هم تحقیق میکنم اگر پیدا کردم از طریق ایمیلی که ارسال کردید خدمتتون اطلاع میدم
فرستنده: بهمن صابری  شنبه 25 اسفند 1397
 سلام خدمت دوستان همیشه افتخارمیکنم که اصالتم طالقانیه وازبزرگ خاندان صابری هستم ویادی کنیم ازمرحوم اسماعیل صابری(اسماعیل خان)
فرستنده: رضارزاقی  جمعه 03 آذر 1396
 سلام بر همه نواده گان عبدرزاق بنده اهل روستای چناسک هستم ودرروستای مانیز فامیلی رزاقی تعدادزیادی هستند جالب اینجاست که قبر عبدرزاق نیز درامام زاده علی روستای مامی باشد لطفا شما دوستان فامیل درصورت امکان بیشترتوضیح دهید تااین موضوع روشن شود شاید فامیلهای جدیدی معرفی بشوند باتشگر 09122239486
فرستنده: مهران رزاقی  دوشنبه 15 آبان 1396
  سلام و عرض خسته نباشید خدمت همشهری های عزیز و دوست داشتنی درمورد تکمیل شجره نامه عرضی داشتم حاج محمد =ملاباقر=نورالدین=علی میرزا(پدر بزرگ بنده) فرزندان علی میرزا =۱نورالدین ۲رضا ۳حمید اسم حاج حمید رزاقی و همسر و فرزندان قید شده ولی اسم نورالدین و رضا رزاقی قید نشده که عبارتند از: نورالدین همسر ترکی که فرزندان عبارتند: فرزندان شهرام همسر فرح حقیقت=مرتضی محمد مجتبی همسر هاجر ویسی:گلاره پریسا همسر منوچهر:کامران. کیمیا شیرین همسر رضا:علی ۰ شیوا آزاده خاطره همسر میثم :امیر حسین ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ رضا همسر شاهپسند که فرزندان عبارتند از: مهدی همسر اعظم :پریماه مهرداد همسر سمیه:طناز مقداد همسر مرجان:محمد طاها مهران همسر پرنیا متشکرم
فرستنده: مهران رزاقی  سه شنبه 24 مرداد 1396
 سلام و عرض خسته نباشید خدمت همشهری های عزیز و دوست داشتنی درمورد تکمیل شجره نامه عرضی داشتم حاج محمد =ملاباقر=نورالدین=علی میرزا(پدر بزرگ بنده) فرزندان علی میرزا =۱نورالدین ۲رضا ۳حمید اسم حاج حمید رزاقی و همسر و فرزندان قید شده ولی اسم نورالدین و رضا رزاقی قید نشده که عبارتند از: نورالدین همسر ترکی که فرزندان عبارتند: فرزندان شهرام همسر فرح حقیقت=مرتضی محمد مجتبی همسر هاجر ویسی:گلاره پریسا همسر منوچهر:کامران. کیمیا شیرین همسر رضا:علی ۰ شیوا آزاده خاطره همسر میثم :امیر حسین ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ رضا همسر شاهپسند که فرزندان عبارتند از: مهدی همسر اعظم :پریماه مهرداد همسر سمیه:طناز مقداد همسر مرجان:محمد طاها مهران همسر پرنیا متشکرم
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  چهارشنبه 01 شهريور 1396
 سلام جناب رزاقی سپاس از اطلاعات خوب ارائه شده حتما در ویرایش بعدی اصلاح خواهیم کرد.
فرستنده: محمد ولی وردی پسندی  پنجشنبه 05 اسفند 1395
 با سلام. ممنون از اینکه شجره نامه ی مان را در این سایت گذاشتید. معروض می دارد در شجره نامه ی "الله وردی - علی جان - فغان - علی جان - ولی" نام کامل من محمد ولی می باشد که اشتباها "ولی"نوشته شده است. نام همسر "سپیده ترک چورن" می باشد که خالی مانده است و همچنین نام فرزندم "هومان" است که اشتباها"هامان" نوشته شده است. لطفا در صورت امکان اصلاح فرمایید
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 09 اسفند 1395
 سلام چشم در ویرایش بعدی اصلاح خواهیم کرد.
فرستنده: رزاقی  چهارشنبه 20 مرداد 1395
 سلام میگن عبدالرزاق سید بوده اگر اینطور است شجره نامه رزاقی هارا تایید و به ثبت احوال ارائه تا درشناسنامه های کلیه رزاقی ها نوشته شود منتظرجواب
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 22 مرداد 1395
 سلام ثبت احوال به گفته ما چیزی را تغییر نمی دهد.
فرستنده: آشنا  چهارشنبه 23 تير 1395
 خیلی جالبه در صورتیکه طبق تمامی شجره نامه ها نسب از پدر به اولاد ذکور برسه و نه به زعم تهیه کننده عزیز این تبار نامه ،طبیعتا کلیه رزاقی ها از نوادگان شمس محمد مهرانی خواهند بود و مابقی شجره نامه می بایست از سمت مهران پیگیری شود نه عبدالخالق عزیز که جد مادری رزاقی هاست تا بتوان به اصل و نسب رزاقی ها از سمت جد پدری پی برد.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  چهارشنبه 23 تير 1395
 با سلام در خصوص علت تهیه شجره نامه از سمت پدر و مادر به تفصیل توضیح داده شد. ضمنا همانگونه که در شجره نامه مشخص است کلیه رزاقی ها از نوادگان شمس محمد مهرانی نیستند بلکه یکی از شاخه های معدود به ایشان که همسرشان رزاقی بود برمی گردد که نسبت به کل رزاقی ها شاخه کوچکی است.
فرستنده: صابری  سه شنبه 22 تير 1395
 با سلام و تشکر از زحمات دوستان حدود یک سال و اندی پیام زیر را ارسال کردم ولی کماکان ویرایش نکردید لطفا اعمال فرمایید. « در قسمت مربوط به خانواده مرحوم کربلایی رحمت الله صابری، اسم امیرحسین صابری فرزند محمد از قلم افتاده و همچنین نام دختر محمدصالح و زهرا مهرسا می باشد که سهواً سمیرا درج شده است.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  چهارشنبه 23 تير 1395
 سلام عذر ما را به خاطر تاخیر بپذیرید . ویرایش شجره نامه مستلزم وقت زیاد است لذا نمیتوان در زمانهای کوتاه تغییرات را اعمال کرد لذا تغییرات را در یک فایل ذخیره کردیم تا در فرصت مقتضی اعمال نماییم.
فرستنده: صابری از سمیرم  جمعه 13 فروردين 1395
 پ بدونم این شجره به ما هم مربوط میشه یعنی اجداد فامیل صابری در سمیرم هم به این شجره نامه مربوط میشه
فرستنده: صابری از سمیرم  جمعه 13 فروردين 1395
 سلام،صابری،هستم از سمیرم،ایا این شجره به ما هم مربوط میشه یعنی از تمام فامیل صابری در کشوره
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 16 فروردين 1395
 سلام جناب صابری بعید میدانم ولی ما کماکان درحال تحقیق هستیم. درصورت دریافت ارتباط از طریق همین سایت به اطلاع خواهد رسید. باسپاس
فرستنده: سیدعلیرضا رضائی  چهارشنبه 26 اسفند 1394
  بسمه تعالی سلام کارجالبیست عجب ابتکاری درشجره نامه, دستت دردنکنه , ای سادات گرامی قدر یکدیگر را بدانیم مبادا زیکدیگر بمانیم
فرستنده: میثم رزاقی باغبادرانی  دوشنبه 17 اسفند 1394
 با سلام کربلایی عباسعلی در شهر باغبهادران فعلی (واقع در استان اصفهان) دشت بان بوده و پسر وی عبدالکریم دارای دو دختر و دو پسر بود که از یکی از پسرها اطلاعی در دست نیست ولی پسر دیگر وی با نام عوض پدربزرگ اینجانب است که در مهرماه 94 به لقاءا.. پیوست. در اسرع وقت شجره نامه کامل از فرزندان عبدالکریم فرزند عباسعلی را برایتان ارسال میکنم
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 16 فروردين 1395
 سلام آقا میثم عزیز سپاس از شما
فرستنده: ميرغياثي  دوشنبه 26 بهمن 1394
 سلام لطفا ميثم صابري علي بشير رانوه اقا سيد حجت فرزند سيدعبدالحسين همسر زهرا سادات ميرغياثي اضافه كنيد علي فيروزگاه همسر فاطمه سادات اضافه كنيد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  چهارشنبه 28 بهمن 1394
 سلام چشم در ویرایش بعدی لحاظ خواهد شد.
فرستنده: صابري  پنجشنبه 15 بهمن 1394
 سلام لطفا نام زهرا صابري فرزند فاطمه صابري فرهاد و ابوهمزه صابري ولي , را اضافه كنيد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  پنجشنبه 15 بهمن 1394
 سلام چشم , در ویرایشهای بعدی اصلاح خواهد شد.
فرستنده: مهديه رزاقي  جمعه 25 دی 1394
 سلام بسيار ممنون از زحماتتون لطفا اسم ايمان فرزند زهرا رزاقي (دختر نصرت الله رزاقي) و ابراهيم صابري (پسر بمانعلي) را به شجرنامه اضافه كنيد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 27 دی 1394
 سلام در ویرایش بعدی نام ایشان در شجره نامه درج خواهد شد.
فرستنده: براتی  دوشنبه 14 دی 1394
 سلام میشه اسم منودرشجره نامه سادات بنویسید خیلی دوست دارم آخه خواب دیدم سیدم مرسی منتظرجواب
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 14 دی 1394
 سلام ممکنه بیشتر معرفی کنید؟
فرستنده: امیر صابری  پنجشنبه 19 آذر 1394
 واسه خودمو پیدا نکردم ولی جالب بود سرمم گیج رفت
فرستنده: سیدعلیرضا رضائی  يکشنبه 15 آذر 1394
 بسمه تعالی سلام اززحمات شماتشکرمیشودلطفااسامی ذیل مرقوم فرمائیدازاقوام جدی میرغیاثی درتهران سیدعلیرضابن سیدمحمودبن سیدعلی اکبر نام فرزندان سیدمحمود دختران سیدعلی اکبرزهرالسادات فاطمه سادات پسران سیدمحمود سیدحسین سیدابوالقاسم سیدحجت اله دختران زهراء السادات اعظم سادات اکرم سادات اشرف سادات فرزندان سیدعلیرضا سمیه السادات فاطمه سادات سیدعباس فرزندان سیدحسین نداء سادات سیدعلیرضا فرزندان سیدابوالقاسم ساعده سادات سیدمحمدعلی فرزندان سیدحجت اله طیبه سادات مهدیه سادات
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 15 آذر 1394
 سلام چشم ان شا الله در ویرایش های بعدی اصلاحات لازم انجام خواهد شد.
فرستنده: عباس زندی  شنبه 07 آذر 1394
 سلام . خسته نباشید خیلی کار قشنگیه این شحره نامه . دست همه دست اندر کارهاش درد نکنه . بی زحمت چند نفر رو اضافه کنید . انیتا فرزند یاصر شریف کاظمی و مریم صابری. مسیحا فرزند رقیه شریف کاظمی و مصطفی شیروانی . محسن فرزند احمد زندی و لیلا مرادیان خجسته . با تشکر . 09108485535
فرستنده: mehran razaghi  پنجشنبه 21 آبان 1394
 salam sobheton bekheir khaste nabashid farzandane ali mirza vared shavad .kheily mamnon علی میرزا نام همسر باجی فرزند علی میرزا نورالدین .حمید.رضا.نجیبه جمیله.سلیمه.ناهید.مهری پدر من رضا رزاقی: رضا نام همسر شاهپسند فرزندان 1مهدی نام همسر اعظم نام فرزند پری ماه 2مهردادنام همسر سمیه نام فرزند طناز 3مقداد نام همسر مرجان نام فرزند محمد طاها 4مهران.مجرد وارد کنید ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم ♥♥♥ با تشکر
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  پنجشنبه 28 آبان 1394
 سلام آقا مهران چشم در ویرایشهای بعدی اصلاح خواهیم کرد.
فرستنده: مهران رزاقی  سه شنبه 19 آبان 1394
 لطفا این مسیر اصلاح شود عبدالرزاق-حسن-باقر-حسن-حاج محمد-نورالدین همسر شهربانو-علی میرزا-(همسر باجی) محمد جواد پسره حاج حمید میباشد نه پسره میلاد لطفا این شجره وارد شود ((((رضا نام همسر شاهپسند فرزند علی میرزا همسر باجی فرزندان رضا مهدی مهرداد مقداد مهران مهدی نام همسر اعظم نام فرزند پری ماه مهرداد نام همسر سمیه نام فرزند طناز مقداد نام همسر مرجان نام فرزند محمد طاها
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 19 آبان 1394
 سلام آقای مهران ؛ چشم در ویرایش بعدی اصلاح خواهم کرد.
فرستنده: مهران رزاقی  دوشنبه 18 آبان 1394
 salam rozeton bekheir khaste nabashid lotfan masir ro dar shajare name ro rahnamaei konid.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 18 آبان 1394
 سلام آقا مهران با آدرسهایی که شما دادید باید مسیر زیر را دنبال کنید. نیاز به تحقیق بیشتر برای .../حسن/باقر/حسن/حاج محمد/ملاباقر/نورالدین
فرستنده: مهران رزاقی  يکشنبه 17 آبان 1394
 مهران نام پدر: رضا- نام پدر و مادر بزرگ :علی میرزا * ننه باجی -نام پدرومادر پدر بزرگو مادر بزرگ :نورالدین*شیرین پدر بزرگ من در کلاردشت زندگی میکرد لطفا پیگیری کنید ممنون♥♥♥♥♥
فرستنده: مهران رزاقـــــی  يکشنبه 17 آبان 1394
 سلام و درود به همه ی همشهریای خوب و نازنینم خسته نباشید من مهران فرزند رضا نام مادر شاهپسند نام برادران آقایان مهدی مقداد مهرداد ....نام عمو:آقایان: نورالدین .حمید نام عمه .خانم ها: نجیبه جمیله سلیمه ناهید ومهری نام پدر:رضا فرزند علی میرزا نام مادر بزرگ ننه باجی نام پدر بزرگ :علی میرزافرزند نورالدین بقیشو نمیدونم.راهنمایی کنید -------------------------------------------- مهران نام پدر: رضا- نام پدر و مادر بزرگ :علی میرزا * ننه باجی -نام پدرومادر پدر بزرگو مادر بزرگ :نورالدین*شیرین پدر بزرگ من در کلاردشت زندگی میکرد لطفا پیگیری کنید ممنون
فرستنده: رضا رزاقی  يکشنبه 03 آبان 1394
 سلام خسته نباشید واقعا چیز جالبیه اما ی اشتباهی ک توش بود من جزو فرزندای نادعلی رزاقی نبودم لطف کنید مارو ب خانواده برگردونید
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 17 آبان 1394
 سلام ممکنه بیشتر معرفی کنید؟
فرستنده: برهان سامري  دوشنبه 09 شهريور 1394
 سلام عرض ميكنم خدمت همه دوست داران طالقان عزيز، ما در اصل صابري هستيم اما اشتباه ثبت أحوالي باعث شد به سامري تغيير پيدا كنه البته چندين نسل ما در كلاردشت زندگي ميكنن ما از نوادگان هدايت صابري هستيم و تعصب بسيار به طالقان داريم ، سر افراز باد طالقان و طالقاني در هر كجا كه هستند
فرستنده: امیر عباس صابری  جمعه 06 شهريور 1394
 سلام حقیقتش ما در اصل اهل ناریان طالقان هستیم و فامیلیمون صابری هستش و پدر پدر بزرگ ما خانجان صابری بود و پدربزرگم عباس صابری و مادر پدربزرگم نذری درزی کجوری اهل بلده بود و پدربزرگم اومدن نوشهر ( منطقه هلستان ) و دیگه حقیقتش سه نسل قبل خودمونو دیگه نمیشناسم البته الانم خواهرزاده های پدربزرگم هم نوشهر منطقه هلستان هستن
فرستنده: عباس رزاقی  دوشنبه 29 تير 1394
 در این شجره نامه اسم همسر اینجانب اشتباه تایپ شده مرجان عابدیان بعد از جد رزاقی ها شروع کنی ممنون میشم مثلا از خودمون حیدرعلی الان برای دیدین اسم خودم باید گزینه خداداد اوکی کنم. ممنون
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 03 مرداد 1394
 سلام عباس آقای عزیز ؛ اگر ممکنه نام پدرتان را ذکر کنید تا بتوانم در شجره نامه اسم شما را پیدا کنم . باسپاس
فرستنده: زینب رزاقی  شنبه 13 تير 1394
 بسیار عالی بود خسته نباشید همون طور که گفتید اگه یه کم وقت بذاریم به کارکردن با شجره نامه عادت می کنیم و راحت میتونیم اسامی رو پیداکنیم. فقط فامیلی خواهرم فاطمه رزاقی اشتباها شریف کاظمی ثبت شده در صورت امکان درستش کنید.محمد/پنجعلی/آقامحمد/صابر/فریده/مجید همسرفاطمه رزاقی
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 13 تير 1394
 سلام و سپاس چشم در ویرایش های بعدی اصلاح خواهیم کرد.
فرستنده: رمضان رزاقی میرزاعلی  سه شنبه 12 خرداد 1394
 باسلام جناب آقای رزاقی کارشماعالی بود من همیشه دنبال می کنم دلم نیامد تشکرنکرده خداحافظی کنم.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 16 خرداد 1394
 سلام آقای رزاقی بزرگوار شما لطف دارید ممنون از توجه تون.
فرستنده: صابری  دوشنبه 11 خرداد 1394
 با سلام: در قسمت مربوط به خانواده مرحوم کربلایی رحمت الله صابری، اسم امیرحسین صابری فرزند محمد از قلم افتاده و همچنین نام دختر محمدصالح و زهرا مهرسا می باشد که سهواً سمیرا درج شده است.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 11 خرداد 1394
 سلام و عرض پوزش , حتما در ویرایشهای بعدی اصلاح خواهد شد.
فرستنده: رزاقی حامد  سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
 سلام لطفا راهنمای کنید اسم پدربزرگ من عبدالله است اسم پدر عبدالله شیخعلی است عبدالله به کلاردشت مهاجرت کرده بوده (ظاهرا در کودکی) چطور میتونم پیدا کنم پدر شیخعلی را؟ ؟ ؟ ؟ لطفا راهنمای کنید با تشکر فراوان
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394
 سلام نام پدر خودتان را بفرمائید.
فرستنده: حامد رزاقی  سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
 سلام دوستان چرا شجره نامه باز نمیشه؟
فرستنده: حامد رزاقی  دوشنبه 21 ارديبهشت 1394
  درود به همشهریای ناریانی خیلی دوست دارم بیام به ناریان پدر بزرگ من از ناریان به کلاردشت سفر کرده اما من قصد دارم تا اجدادم را بشناسم اگه کسی از خانواده رزاقی این متن خوند لطفا بهم زنگ بزنه خوشحال میشم.09119933702
فرستنده: maryam  سه شنبه 08 ارديبهشت 1394
 با سلام تبارنامه باسرعت یه مگ هم باز نشد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 08 ارديبهشت 1394
 سلام لطفا با مرورگرهاي مختلف تست كنيد.
فرستنده: مهدی شریف کاظمی  پنجشنبه 03 ارديبهشت 1394
 با سلام و عرض خسته نباشید بابت خوش سلیقه گیتون اگر امکانش هست اسم من رو تصحیح بفرمایید (لطف ا.. ، رحمت ا.. ، عزت ا.. ، علی آقا) باتشکر
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 04 ارديبهشت 1394
 سلام چشم در ویرایش های بعدی اصلاح خواهیم کرد. با پوزش
فرستنده: لیلا عسگری  پنجشنبه 03 ارديبهشت 1394
 سلام.میدونم که تدوین این شجره نامه کار سخت و پر زحمتی بوده .دست مریزاد
فرستنده: مرجان صابری  شنبه 29 فروردين 1394
 سلام۰لطفا نام خانوادگی همسرم را اصلاح کنید۰بهزاد بخت آور نه بهزاد تبریزی
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 30 فروردين 1394
 سلام خانم صابری چشم در ویرایش های بعدی اصلاح خواهد شد.
فرستنده: سیدحسین میرغیاثی فرزند سید علی(سیدعابدین)  شنبه 29 فروردين 1394
 با سلام و خسته نباشید , ضمن تشکر فراوان بابت تهیه این شجره نامه که باعث احساس همدلی ,نزدیکی و شناخت بیشتر با اقوام و آشنایان عزیز می شود مخصوصا متولدین دهه ۶۰ به بعد , احتراما خواهشمند است نام فرزند اینجانب سیدمحمدرضا را داخل شجره نامه ذکر نمایید . ان شا الله چنین مواردی باز هم تکرار شود . تشکر
فرستنده: عبدالعلی وردی پسندی  پنجشنبه 13 فروردين 1394
 با سلام وتشکر از زحمات جنابعالی. ظاهرا" پدر پدر بزرگ ما به تنکابن (عباس آباد -پسنده سفلی) مهاجرت کرده بودند.به همین دلیل نام خانوادگیشان به وردی پسندی تغییر یافت. ضمنا" خواشمنداست در قسمت مربوط به آقای فغان - محرمعلی - عبدالعلی - نام پسر اینجانب (عبدالعلی) را به نام رایکا وارد نمایید.با سپاس
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  پنجشنبه 13 فروردين 1394
 با سلام ؛ چشم حتما در ویرایش بعدی اصلاح خواهیم کرد.
فرستنده: اسماعیل رزاقی کربلایی قاسمعلی رزاقی  سه شنبه 02 دی 1393
 ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام عزیزانی که در تهیه این شجر نامه تلاش نموده اندلطفا اسم پسرم علیرضا را اضافه نمایید
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 06 دی 1393
 سلام جناب رزاقی در ویرایش بعدی اضافه خواهیم کرد. با سپاس
فرستنده: محمد حسين صابري m_H  پنجشنبه 13 آذر 1393
 با سلام و درود ميدانيم كه ورود به حريم شخصي افراد كار جالبي نميباشد مثل نام همسر و خانم يك فرد اين بيشتر شبيه به يك سرشماري است تا شجرنامه زيرا (شجرنامه از يك مرد خانواده با يك فاميلي مشخص) شروع ميشود . و به نسبت تعداد فرزندانش .نه نام همسر شخص ودامادها آن اميدواريم اين اصل مورد توجه قرار گيرد/ پيروز باشيد و سرافراز
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 16 آذر 1393
 جناب آقای صابری عزیز این همه توضیح دادیم که تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و اگر بنا بود اسم زن ها در شجره نامه نیاید نام حضرت فاطمه هم در شجره نامه 14معصوم نمی آمد و نسل پیغمبر که پسر نداشت چطور مشخص میشد؟ الان سیدها از نسل پیغمبرند از طریق نام حضرت فاطمه س در شجره نامه بوده و دیگر اینکه ناریانیها همه اعضا یک خانواده هستند و چون خانواده بزرگ ناریانی پراکنده شده در شهرهای مختلف و همه درگیر روزمرگی های خود هستند لذا فرزندانشان از یکدیگر بیگانه میشوند و اگر شرایطی فراهم شود که اعضا این خانواده بزرگ نام هم را بدانند چه اشکالی ایجاد میشود؟ بااحترام - روابط عمومی سایت ناریان
فرستنده: محمد صابری حاج صفر حاج عین اله  يکشنبه 02 آذر 1393
 سلام ، خسته نباشید ،اسم خواهر زاده کوچک من حسین است که در این تبارنامه آمده ونام خواهر زاده بزرگم حمید رضا میباشد که ظاهراً اسم او را نمیدانستید
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 03 آذر 1393
 سلام تشکر از لطف شما حتما در ویرایش بعدی اصلاح خواهیم کرد.
فرستنده: محمد صابری  دوشنبه 26 آبان 1393
 سلام از زحمات جنابعالی و گروهی که در تنظیم این تبارنامه تلاش نمودند تقدیر و تشکر میکنم ، پیشنهاد اینجانب در خصوص تهیه نسخه بعدی تبار نامه اضافه شدن امکانات ( تنوع در نحوه ی نمایش ) و ( جستجوی سریع ) و ( ثبت نام متولدین) میباشد امید است به مدد پروردگار و همکاری همشهریان و زحمات شما شجره نامه کامل تبار عیدالرزاق و نسخه ای جامع از تمامی تبارهای ناریان تهیه شود ، ضمنا نام دخترم در این تبار نامه نیامده صبا / سیده فاطمه / سیدحسین / سید عبداله / ننه جانی / ملا فاطمه / ملا احمد / مرادعلی / عبدالخالق / عبدالرزاق
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 27 آبان 1393
 سلام جناب صابری و سپاس از مرحمت شما . انشاءالله در ویرایش بعدی نام دخترتان را در لیست اضافه خواهیم نمود.
فرستنده: ندا صابری  شنبه 24 آبان 1393
 با سلام و خسته نباشید . ممنونم از زحماتتون بابت شجره نامه . من ندا صابری هستم دختر آقای عبدالله صابری نوه ی حاج مرتضی و نوه ی کربلایی کوچکعلی رزاقی . شما اسم من را توی شجره نامه زدید ولی نام همسر را ثبت نکردید . لطف کنید حتما رسیدگی کنید و اسم همسر من را اضافه کنید . نام همسرم:::::: اقای بهنام فتحی با تشکر از زحماتتون .
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 27 آبان 1393
 باسلام به محضر همشهری گرامی خانم ندا صابری . چشم حتما در ویرایش بعدی نام داماد گرامی و همشهری عزیزمان آقا بهنام فتحی را درج خواهیم کرد.
فرستنده: همشهری  شنبه 24 آبان 1393
 با سلام و خسته نباشید،خدا قوت.چگونه می توانم شجره نامه سید حبیب اله میرغیاثی فرزند سید هدایت راپیدا کنم
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 29 اسفند 1393
 سلام از طریق نام پدر و مادر همسرشان دنبال کنید.
فرستنده: موسي رزاقي(عشرت الله)  پنجشنبه 15 آبان 1393
 با عرض سلام و خسته نباشید به همه عزیزانی که درتهیه و تنظیم این شجره نامه كمك كرده اند بسيار جالب بود.نام فرزند سومم حديثه درشجره نامه نبود لطفا ثبت كنيد.ممنون.
فرستنده: کلثوم رزاقی  پنجشنبه 10 مهر 1393
 سپاس ممنون ازشما
فرستنده: کلثوم رزاقی فرزند رمضان  پنجشنبه 10 مهر 1393
 چرا من اجدادم را پیدا نکردم نوه مرحوم میرزا علی رزاقی
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  پنجشنبه 10 مهر 1393
 سلام خانم رزاقی شما اگر این مسیر را دنبال کنید حتما پیدا می کنید. نیاز به تحقیق بیشتر.../حسن/باقر/حسن/حاج محمد/ملاباقر/علی اکبر/میرزاعلی/رمضان/کلثوم.
فرستنده: مهدی صابری  دوشنبه 26 خرداد 1393
 سلام دستتون درد نکنه بسیار عالی ایشااله موفق باشید.
فرستنده: امیر رزاقی  يکشنبه 11 خرداد 1393
 با سلام من فرزند الیاس رزاقی او فرزند درویش علی رزاقی(برادر شهباز رزاقی) او پسر محمد رزاقی نتونستم پیداش کنم چرا؟
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 12 خرداد 1393
 سلام خدمت همشهری گرامی , آقا امیر رزاقی نام خودتون رو میتونید از مسیر زیر پیدا کنید: نياز به تحقيق بيشتربراي يافتن ارتباط باعبدالرزاق/تبار قرداش (قارداش) تحقيق شود/قرداش/خلیل/محمد/درویش علی/الیاس/امیر
فرستنده: رزاقی  چهارشنبه 07 خرداد 1393
 سلام با تشکر فراوان از شما واقعا خدا قوت
فرستنده: رزاقی  شنبه 03 خرداد 1393
  در پاسخ به مطلب درج شده در تبارنامه نوادگان عبدالرزاق (همچنین همه کسانی که (سید) هستند و ذریه رسول الله نامیده میشوند همه از طریق حضرت فاطمه (س) به پیامبر منتسب میشوند. ) مطلب زیر را برای اطلاع کسانی که اعتقاد دارند سیدی از پیغمبر و خانم فاطمه زهرا است. سید، واژه‌ای عربی در اصل سیوِد (قبل از اعلال) بوده و به معنی آقا و سرور است. اما در اصطلاح به فرزندان و نوادگان هاشم بن عبد مناف (بنی هاشم) جد پیامبر اسلام می‌گویند. سیادت به فرزندان محمد از طریق فاطمه دختر محمد و علی پسر ابوطالب می‌رسد. عمروالعَلاء پسر عبدمَناف معروف به هاشم (۲۰۱ پیش از هجرت - ۱۲۶ پیش از هجرت) از بزرگان قبیلهٔ قریش و شهر مکه و نیای قبیلهٔ بنی هاشم بود. وی جد محمد پیامبر اسلام بود. هاشم از بزرگ‌ترین و بانفوذترین شخصیت‌های قریش بود. او به کعبه اهمیت بسیار می‌داد و قریش را به تکریم و احترام زایران، تشویق می‌کرد. اسمش هاشم هم به همین اشاره داشت. (هاشم یعنی خردکننده و او کسی بود که به دست خودش نان برای آبگوشت زائران خرد می‌کرد.)[نیازمند منبع] به خاطر این خصوصیات شایسته در او مردم عرب و قریش به او لقب سید دادند. یعنی آقای عرب. لقب «سید» در اولاد او باقی ماند، و این سیادت از او به فرزندانش عبدالمطلب و اولاد او و بعدها به پیامبر اسلام و علی بن ابیطالب و دودمان آن‌ها رسید.[۱] او از امپراتور بیزانس، امان نامه گرفت و راه تجارتی برای کاروان‌های قریش باز کرد. در شهر غزه (فلسطین) درگذشت و قبرش در آن جاست. بارگاه هاشم هم‌اکنون با نام «مسجد السید هاشم» در منطقهٔ الدرج شهر قدیمی غزه قرار دارد و به عنوان بزرگ‌ترین و کهن‌ترین مسجد این شهر معروف است. ساختمان فعلی مسجد، از سال 1850 میلادی باقی مانده است که به دستور سلطان عثمانی عبدالمجید ساخته شد. مقبرهٔ هاشم در گوشهٔ شمال غربی مسجد قرار دارد.
فرستنده: شیخ سلطانی  جمعه 02 خرداد 1393
  با سلام مجدد و خسته نباشید اینبار برای چند پرسش مزاحمتان میشوم ضمن اینکه واقف هستم به اینکه کار بسیار سخت و مشکل است جمع آوری تمامی اطلاعات و اسامی جدی به این بزرگی. ولی راستش با سختی و کلی وقت باز هم نتوانستم درست حسابی متوجه بشوم به چه طریقی میتوانم شاخ و برگها را پیدا کنم , بطور مثال دنبال 1- شیخ محمد رزاقی میگشتم همان شخصی که خواهرش هاجر رزاقی همسر ملا ابوتراب شد و در واقع خواستار ایجاد مکتب خانه در ناریان بود . 2- میرزا باقر رزاقی ( که ایشان هم از اجداد ابوتراب بودند و بدها به دلیل گم شدن شناسنامه فامیل رزاقی را انتخاب کردند. شاخ و برگی هم از همسرشان ( عمه حوری رزاقی پیدا نکردم ) و سوال سوم شرمنده هستم از مزاحمت زیاد اما چون علاقه دارم راجع به جد مادری اطلاعاتی بدست بیاورم در مورد مرحوم کدخدا اسماعیل صابری و همسرشان و البته فرزندان خواندم ولی هرچه گشتم ارتباط با رزاقی را پیدا نکردم. حالا که زحمت کشیدید و این کار دشوار را به ثمر رساندید کاش میشد روش دیگری برای نوشتار آن انتخاب میکردید، که بهتر میشد خانواده های مختلف رزاقی را پیدا کرد .با تشکر و سپاس و قدردانی از زحمات همگی برای زنده نگه داشتن ناریان و ناریانی. parisa-sheikh@hotmail.de
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 03 خرداد 1393
 سرکارخانم پریسا شیخ سلطانی سلام ؛ 1- شیخ محمد رزاقی را میتوانید از مسیر زیر پیدا کنید ولی نمی دانم آیا خواهرش هاجر همسرملاابوتراب بوده یاخیر ولی تحقیق خواهم کرد. درشاخه "نیاز به تحقیق بیشتر برای یافتن ارتباط با عبدالرزاق"/عبدالرزاق/شاه محمد/ملاعلی/ملک محمد/شیخ محمد. 2-میرزا باقر همانطور که فرمودید (شناسنامه اش گم شد و با انجام یک عمل انقلابی به نام خانوادگی همسر گروید) و در واقع پدرشان رزاقی نبودند و تنها نام شناسنامه ای ایشان رزاقی بود لذا در این شجره نامه قید نشده , اما همسرشان عمه حوری رزاقی بود و شاخه ایشان را میتوانید از مسیر زیر جستجو کنید. درشاخه "نیاز به تحقیق بیشتر برای یافتن ارتباط با عبدالرزاق"/حسن/باقر/حسن/حاج محمد/میرزا النقی/حاج آقا/حوری 3- کدخدا اسماعیل صابری و فرزندانشان به شرح زیر با این شجره نامه مرتبط میشود: الف از طریق یکی از همسرانشان بنام گلناز ؛ در شاخه عبدالخالق/عبدالرزاق/عبدالخالق/مرادعلی/فخری/گلناز. ب : از طریق همسر دیگرشان بنام سلیمه ؛ درشاخه عبدالخالق/عبدالرزاق/عبدالرحمان/محمد/سلیمه. و اما درپاسخ به مطلب آخری که فرمودید, همانگونه که در متن اصلی هم عرض کردم از شیوه ها مختلف اعم از گرافیکی و دیجیتالی برای پیاده سازی شجره نامه مورد بحث استفاده کردم و در هرکدام از روشها وقتی به نسل پنج و شش و زیر مجموعه آنها میرسیدم به دلیل حجم بالای اطلاعات و شاخه ها, کار به بن بست میرسید و نهایتا این نرم افزار را امتحان کردم و این نیز در اواسط راه داشت به بن بست میرسید ولی با مکاتبه با شرکت سازنده آن راهی پیدا شد و توانستیم کار را به اینجا برسانیم. اگر کمی با این شجره نامه کار کنید به کار با آن عادت خواهید کرد,مثل من . البته خوشحال میشویم اگر شما و سایر همشهریان گرامی شیوه عملی دیگری را برای پیاده سازی پیشنهاد کنید. درپایان به عرض میرسانم که دو سه روزی را در ناریان گذراندم شرایط جوی و اقلیمی این روزهای ناریان مثال زدنی است سر سبز و پرطراوت. هرچند که آلمان هم همیشه سرسبز است ولی طراوت ناریان یه چیز دیگه است. آرزومند سلامت و سرفرازی شما و خانواده محترمتان هستیم.
فرستنده: شیخ سلطانی  جمعه 02 خرداد 1393
 با سلام و تشکر فراوان از زحمات آقایون رزاقی و تمامی دست اندکاران... خدمت اقای جواد ترابیان ؛ همانطور که میدانید ترابیان از اجداد ابو تراب هستند که البته در شجره نامه خاندان (شیخ سلطانی ) شرح کامل آن را میتوانید ملاحظه نماید .مرحوم ملا حسین نام فامیل خود را از سلطانی به ترابیان تغییر میدهد و انتخاب ترابیان برگزیده از نام جد خود ابو تراب است .و لازم به تذکر است نام خانوادگی ترابیان در اقوام مختلف دیده شد همانطور که فرمودید در قم و یا در اصفهان ووو که هیچ ربطی به ترابیان ناریان و طالقان ندارد.
فرستنده: جواد ترابیان  دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
 سلام من دنبال ریشه طایفه خودم هستم اگر میشه لطفا کمکم کنید. در استان قم بخش خلجستان روستایی وجود داره به اسم سناوند 80% مردمش ترابیان هستن ولی نميدونن ریشه این فامیلی از کجا ست. ممنون میشم راهنماییم کنین
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
 از سرکارخانم شیخ سلطانی که در خصوص شجره نامه ترابیان ها تحقیق کردند خواهشمندیم درصورتیکه اطلاع دارند پاسخ دهند.
فرستنده: علی صابری بابا  يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
 با سلام و خسته نباشید،خدا قوت.چگونه می توانم شجره نامه خودمون را پیدا کنم. هرچی سعی کردم نتونستم
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 26 ارديبهشت 1393
 جناب صابری عزیز, "در بخش نیاز به تحقیق بیشتر دارد" در مسیر زیر میتوانید ارتباطتان با رزاقی ها را دنبال کنید. نیازبه تحقیق..../حسن/باقر/حسن/حاج محمد/میرزاالنقی/خدیجه/باباخان/علی البته همانگونه که در عنوان گفته شده صحت آن مورد تردید است و نیاز به کمک شما و سایر عزیزان دارد تا بتوانیم صحتش را مشخص و تکمیلش کنیم. بااحترام - علی رزاقی
فرستنده: ملیکا احمدی  يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
 خوب بود اما با انترنت پر سرعت هم باز نشد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
 خانم احمدی سلام لطفا از مرورگر دیگری استفاده کنید و یا از یک کامپیوتر یا گوشی موبایل هوشمند دیگر بهره بگیرید. پاینده باشید
فرستنده: nabeghe  شنبه 13 ارديبهشت 1393
 حالا خوبه اسم شما هم اون تو هست اقای محمود صابری شجره نامه صابری میخوای چیکار ؟؟؟؟؟
فرستنده: جواد صابری  چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
 محمود جان خوب شد ...شجرنامه ی صابری میخوای؟ دیگه چی میخوای؟
فرستنده: محمود صابری  سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
 سلام فقط میخواستم بابت شجره نامه تشکر کنم . راستی چرا فقط شجره نامه رزاقی رو گذاشتین ؟
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
 سلام این فقط شجره نامه رزاقی ها نیست. در واقع تبارنامه عبدالرزاق است که خیلی از صابری ها و شریف کاظمی ها و ... نیز در آن آمده. اگر با دقت ملاحظه بشه بسیاری از ناریانیها را میتوانید در آن مشاهده کنید.
فرستنده: امیررضا صابری دیوندیم  سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
 سلام آقای رزاقی خسته نباشید. با آقا سید محمد میرغیاثی صحبت کنید درباره اجداد صالح خودمان از طرف مادری .
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
 سلام از آقا سید محمد میرغیاثی درخواست داریم اگر اطلاعات مدونی در خصوص اجداد مرحوم صالح دارند به اشتراک بگذارند.
فرستنده: امیررضا صابری دیوندیم  سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
 اسم بچه سید محمود سید منصور سید عاطفه میر غیاثی میباشد که ذکر نشد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 27 ارديبهشت 1393
 سلام امیر خان ممنون از لطف شما, در فایل اصلی اضافه کردم و در ویرایش بعدی پس از انجام سایر اصلاحات در سایت قرار خواهد گرفت. با سپاس از شما - علی رزاقی
فرستنده: mhmoosabrei  سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
 salam fagat khastam begam mamnon az hame che
فرستنده: شريف كاظمي  دوشنبه 08 ارديبهشت 1393
 با عرض سلام وخسته نباشيد . چرا اجداد تمام ناريانيها را ننوشتيد ؟ چگونه مي توان اطلا عات خانواده ها را در شجره نامه قرار داد؟ لطفا راهنمايي كنيد با تشكر
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 09 ارديبهشت 1393
 سلام این شجره نامه خاندان عبدالرزاق را نشان میدهد و برای بقیه دوستان کمک کنند و اطلاعات استخراج کنند, ما هم درخدمتشان هستیم. درخصوص سوال دوم به عرض میرسانیم ؛ اگر اطلاعات به این خاندان مربوط میشود , در همین قسمت نظرات سایت بنویسید تا اصلاحات لازم صورت گیرد. پاینده باشید
فرستنده: رزاقی  جمعه 05 ارديبهشت 1393
 نمیشد به جای اینکه این شجره نامه رو اینجوری بنویسید , یه درختی تشکیل میدادید؟ اینجوری آدم نمیفهمه زیاد کار نمیبرد
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 05 ارديبهشت 1393
 سلام به شکل های مختلف این کار را انجام دادیم ولی بهترین حالت همین است. تعداد شاخه ها آنقدر زیاد است که بر روی هیچ درختی قرار نمی گیرد! شما روی کاغذ تعدادی را پیاده کنید , اگر راهکاری یافتتید بفرمائید از آن روش هم استفاده کنیم. پاینده باشید
فرستنده: فاطمه صابری  جمعه 05 ارديبهشت 1393
 با سلام خدمت آقای رزاقی شجرنامه جالب بود البته با عرض پوزش مبهم و سوال برانگیز است .اولین شناسنامه اولین سربازی در زمان قاجار بود . تشکر از اینکه اجدامون در اصل پدر مادر گذشتمون را معرفی کردید.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  جمعه 05 ارديبهشت 1393
 سلام ؛ آمادگی برای پاسخ به سوالات وجود دارد . لطفا موارد ابهام را مشخص فرمائید . با سپاس
فرستنده: آقاجی  شنبه 23 فروردين 1393
 واقعا خسته نباشید ، مطمئنم این کار بسیار زمان بر و خسته کننده بود ... دلم نیومد دوباره تشکر نکنم......
فرستنده: سید احمد میرغیاثی  جمعه 22 فروردين 1393
 با تشکر فراوان از تمامی کسانیکه در این امر مهم که باعث سر بلندی تمامی ناریانیها شده تشکر و قدردانی میکنم
فرستنده: غریب ناریان  چهارشنبه 20 فروردين 1393
 من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق. در مقام [كساني كه به ناريان و نارياني خدمت مي كنند]چه می توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را به رگهای خسته و کوفته مان جریان ميدهند، با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف آنها نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز می کنیم و از درگاهش می خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف، از روی عنایت خویش باشد.
فرستنده: همشهري  چهارشنبه 20 فروردين 1393
 باسلام تقدير. تشكر از همگي شما. اميدوارم هميشه موفق باشيد اجرتان. باخدا.
فرستنده: امیررضا صابری از بچه های دیوندیم  سه شنبه 19 فروردين 1393
 سلام خسته نباشید خیلی عالی بود ولی ما با اینترنت پرسرعت رفتیم باز نکرد.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  سه شنبه 19 فروردين 1393
 سلام آقای صابری شما هم خسته نباشید. باید چند لحظه صبر کنید چون حجم فایل کمی زیاده.
فرستنده: ابراهیم صابری:  سه شنبه 19 فروردين 1393
 درود بر شما آفرین. زحمت زیادی کشیدید برای جمع آوری این اطلاعات خیلی عالی کامل بود .این یادگاری از شما برای نسلهاي آینده باشد. از همه شما سپاسگزارم. پیروز و سر بلند باشید .
فرستنده: محسن رزاقی(آقاجی)  دوشنبه 18 فروردين 1393
 سلام خسته نباشید .بزرگوار , خیلی عالی بود... سوال : آیا ترتیب قرار گرفتن بچه ها به سن و سال است یا خیر؟ اگر خیر که هیج؛ اگر ترتیب سنی لحاظ شده من از پروین بزرگترم و در شجره نامه اسم من بعد از اون اومده.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  پنجشنبه 21 فروردين 1393
 سلام درست این است که ترتیب سنی رعایت شود و این مطلب هم سعی شده در تنظیمات رعایت شود ولی به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات دقیق این ترتیب به هم خورده . ضمن پوزش , مورد مطروحه در ویرایش بعدی اصلاح خواهد شد.
فرستنده: مصطفی رزاقی  يکشنبه 17 فروردين 1393
 من خیلی انتظار همچین چیزی را داشتم , الان که به پایان رسیده خیلی خوشحالم دستان درد نکنه.
فرستنده: محمدرضارزاقی:  يکشنبه 17 فروردين 1393
 ضمن عرض سلام و خسته نباشید به همه عزیزانی که درتهیه و تنظیم این شجره نامه تلاش نموده اند. بعنوان فرد کوچکی از این خانواده بزرگ از صمیم قلب تشکر می کنم از این یادگاری بسیار زیبا و مفیدی که برای نسل های آینده این خاندان از خود به جا گذاشته اید, تا فرزندانمان از اطلاعات آن بهره مند شوند.
فرستنده: سید شعبانعلی میرغیاثی  يکشنبه 17 فروردين 1393
 سلام ؛ کار خیلی قشنگ و خوب و پر زحمتی برای تهیه کنندگان این اثر بوده است . ای کاش قبل از درج اثر در سایت اشکالات آن نیز اصلاح میگردید . مثلا تکرار ثبت شجره نامه تعدادی از عزیزان در چند شاخه مختلف ذکر گردید به طور نمونه (فاطمه رزاقی همسر عمو سید خرم و فرزندان ایشان و یا فامیلی همسر عمو سید علی (سید رمضان ) سبزه رزاقی قید شده در صورتی که ایشان صابری می باشند یا فامیلی خواهر اینجانب سیده حمیده میرغیاثی می باشد (همسر حسین صابری مرحوم بشیر) که صابری قید گردید .
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 17 فروردين 1393
 جناب آقای میرغیاثی عزیز؛ سلام و تشکر از ابراز لطف شما. این نسخه نهایی نیست. هدف از بارگزاری آن کمک گرفتن برای تکمیلش بود. اشتباه اجتناب ناپذیر است. امیدواریم به کمک همه همشهریان عزیز اینگونه اشکالات را اصلاح کنیم. دو مورد نام فامیلی ها در نسخ بعدی اصلاح خواهد شد. مواردی که تکراری به نظر میرسد . اشتباه نیست . دلیل تکرار وجود ازدواج بین نوادگان عبدالرزاق است .

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت