صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: خانم كربلايي كلثوم صابري همسر محترم آقاي كوچكعلي رزاقي , شب گذشته دار فانی را وداع گفت .  تاریخ:  1393/02/29

بودن ها را قدر بدانیم نبودن ها همین نزدیکی است


با کمال تاسف و تاثر به اطلاع میرساند؛ خانم كربلايي كلثوم صابري همسر محترم آقاي كوچكعلي رزاقي , شب گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان ناریان آرام مي گيرد.
مراسم اولین شب در گذشت این مادر مهربان امشب (دوشنبه 29 اردیبهشت 93 )بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ناریان برگزار میگردد.
مراسم سوم و هفتم مرحومه در تاریخ 2 خرداد 93از ساعت10الی 14 در مسجد رسول الله (ص) روستای ناریان برگزار خواهد شد.
حضور شما باعث شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان میگردد.
بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان , بويژه همسر محترمشان آقای كوچكعلي رزاقي و پسران گرامی ,  آقايان کربلایی غلامرضا ، كربلايي غلامحسين رزاقي ،دختران داغدار و ساير بستگان ايشان, براي آن مرحومه طلب آمرزش مي نماييم خدايش رحمت نمايد.


روابط عمومی سایت ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: mostafa  جمعه 31 مرداد 1393
 سلام تسلیت به آقای غلامرضا رزاقی من دوست آقای رزاقی هستم وخیلی وقته ازایشان خبری ندارم لطفا به فرمایید با بنده تماس بگیرند تشکر مهم.ممنون
فرستنده: مهديه از نمك آبرود چالوس  سه شنبه 24 تير 1393
  فاطمه جان دوست عزيزم و جناب اقاي محسن صابري خبر درگذشت مادر را امروز از يكي از دوستان شنيدم بسيار متاثر و ناراحت شدم لطفا" ما را در غم خود هم درد بدانيد اميدوارم به حرمت اين ماه خدا مورد رحمت و بخشش الهي قرار بگيرند.
فرستنده: ندا صابری  شنبه 21 تير 1393
 با سلام به همه ی همشریان و دوستان گرامی . امید آن دارم که در زندگیهایمان قدر یکدیگر را بدانیم و برای هم ارزش و احترام قائل شویم چون تنها نام نیک است که به یادگار میماند ... با تشکر از همه همشهریان و دوستان گرامی که در این غم بزرگ کنار ما بودند .
فرستنده: غلامرضا رزاقی  يکشنبه 01 تير 1393
 باسلام و عرض ادب . از همه همشهریان عزیز .دوستان ارجمند از برادران و خواهران.روابط عمومی سایت خوب ناریان و از همه عزیزانی که لطف و بزرگواری کردند در مراسم های مادر بزگوار اینجانب شرکت فرمودند تشکر و قدردانی و از خداوند متعال برای شما عزیزان آرزوی توفیق دارم انشاالله در مراسم شادی شما جبران زحمت نمایم .
فرستنده: سيد محمد و زينب صابري(فرزند سيد رضا)  پنجشنبه 22 خرداد 1393
 **گر نكوبي شيشه غم را به سنگ /هفت رنگش ميشود هفتاد رنگ **سركارخانم خاله فاطمه رزاقي و جناب آقا محسن صابري با عرض تسليت درگذشت غم بار (مادر مهربان و هميشه شاد) را به شما و خانواده محترم تسليت و براي روح ان مرحوم علو درجات ارزومنديم.
فرستنده: مهران رزاقی  دوشنبه 19 خرداد 1393
 به همه بازماندگان تسلیت میگم ان شالله روح آن عزیز از دست رفته شاد باشه با ذکر فاتحه ای روح همه اموات مخصوصا مرحومه كلثوم صابري رو شاد کنید ♥
فرستنده: فاطمه رزاقي:  دوشنبه 12 خرداد 1393
 با تشكر از عزيزانی كه با ما,در غم مادر, هم دردي كردند. به ویژه دوستان عزيزم #خانم سميه واصليان خانم ليلا باريك آبي#. اميدوارم در شادي ها بتوانيم در كنارتان باشيم زندگي سبز و شاد برايتان آرزومندم .
فرستنده: میثم صابری  جمعه 09 خرداد 1393
 کربلایی غلامرضا رزاقی ،انشاالله مادر گرامیتان با بی بی دو عالم محشور بشن. و فرزندی چون شما باقیات و صالحاتیس برای آن مرحومه.
فرستنده: سميه واصليان (كاشان)  چهارشنبه 07 خرداد 1393
 دوست عزيزم فاطمه جان وجناب آقاي محسن صابري *در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .
فرستنده: ليلا باريك آبي  دوشنبه 05 خرداد 1393
 جناب آقاي غلامرضا رزاقي غم و اندوه از دست رفتن عزیزان بسیار سنگین است پر کشیدن کسانی که از آنان خاطره ها داریم و یاد و خاطرات آنها بخشی از وجودمان شده است تلخ ترین واقعیت زندگی است و رنج و الام آن را التیامی نمی شناسم ، از خداوند برای روح آن عزیز آرامش و برای شما و خانواده محترم صبر و شکیبایی آرزو می نمایم.
فرستنده: سميه اماني  يکشنبه 04 خرداد 1393
 سركار خانم فاطمه رزاقي درگذشت مادر مهربان و دلسوزتان را به شما و همسرتان اقاي محسن صابري تسليت عرض مينمايم روحش شاد و يادشان گرامي باد
فرستنده: سیدمحمدمیرغیاثی  جمعه 02 خرداد 1393
 انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید» جناب آقای غلامرضا رزاقی: درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .
فرستنده: سید مصطفی  چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393
  جناب آقای محسن صابری در گذشت مادر خانم گرامیتان را خدمت شما و همسر محترمتان و تمامی فرزندان آن مرحومه تسلیت عرض می نمایم.
فرستنده: علی کاظمی (حسن آقا)  چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393
 جناب آقای غلامرضا رزاقی غم از دست دادن مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و بقای عمر بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواهانیم.
فرستنده: احمد شریف کاظمی  چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393
 خانواده محترم رزاقی درگذشت والده گرامیتان را تسلیت عرض نموده و بقای عمر بازماندگان را از خداوند متعال خواهانم.
فرستنده: محمد رضا ناطقي  چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393
 خانواده محترم رزاقي *کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
فرستنده: سید جواد میرغیاثی  سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  خانوادی محترم رزاقی در گذشت مادر گرامیتان را به شما وخانوادی محترمتان تسلیت عر می نمایم {از طرف سایت روستای منwww.sbuc.bligfa.com
فرستنده: محمود رزاقی(مشهدی اکبر مرحوم)  سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  جناب آقای غلامرضا رزاقی با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای مادر گرامیتان و صبر و شکیبائی برای شما مسئلت دارم.
فرستنده: محمود رزاقی(مشهدی اکبر مرحوم)  سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  خانواده محترم رزاقی با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحومه و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت منمائیم. (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)
فرستنده: حسن رزاقي نصرت ا..  سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
 خانواده محترم رزاقي درگذشت مادري مهربان و مومن مرحومه کربلایی کلثوم صابری را به همسر،فرزندان وخانوادهای معزی تسلیت عرض نموده. خداوند متعال روح پاکش را با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
فرستنده: شکراللهی  سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
 در کوچه جان همیشه مادر باقیست/دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست/ در گـویــش عـاشـقانـه،نـام مـادر/شعریست که تا ابد به دفتر باقیست/روحش شاد و یادش گرامی باد
فرستنده: همشهری  سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
 دیشب خبر فوت زن عمو کلثوم رو شنیدم... یک مادر مومن، با نشاط و اجتماعی.همیشه از دیدنش خوشحال میشدم.همیشه پر انرژی و شاد بود...حیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف که دیگه وقتی برم ناریان این مادر عزیز رو نخواهم دید.عرض تسلیت به بازماندگان .انشاالله خداوند متعال روح پاکش را با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور نماید .
فرستنده: همشهري  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  *انا لله و انا الیه راجعون* در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت(درگذشت مادري مهربان ) را خدمت خانواده رزاقي و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم روحش شاد و یادش گرامی باد
فرستنده: تقی صابری  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  کربلایی غلامرضا رزاقی در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .
فرستنده: فاطمه صابری  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
 ای رهنورد خسته,چه نالم ز سرنوشت؟ دیگر مرا به منزل راحت رسانده اند..... جناب آقای غلامرضا رزاقی ضایعه درگذشت مادرگرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض مینمایم. خدایش بیامرزد اشاالله...
فرستنده: یونس رزاقی  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
  ***کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام***ضایعه درگذشت مادري مهربان و مومن مرحومه کربلایی کلثوم صابری را به همسر،فرزندان وخانوادهای معزی تسلیت عرض نموده. خداوند متعال روح پاکش را با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید .
فرستنده: سید علی میرغیاثی  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
 دامن از دست من خسته مکش، ای مادر/ که پناه من و دل، گوشه ی دامان تو بود/ با چه سرگرم کنیم دیده و دل را که مدام/ دل تو را می طلبد، دیده تو را می جوید/ خانواده محترم رزاقی فوت ناگهانی مادرتان را به شما تسلیت عرض می نمایم
فرستنده: صابری  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
 به همه بازماندگان تسلیت میگم ان شالله روح آن عزیز از دست رفته شاد باشه با ذکر فاتحه ای روح همه اموات مخصوصا مرحومه كلثوم صابري رو شاد کنید
فرستنده: صابری  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
 کل و من علیها فان ،خانواده محترم رزاقی درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت عرض نموده و خداوند عمر با عزت به پدر گرامیتان بدهد و به شما صبر عنایت نماید روحش شاد
فرستنده: تقی صابری  دوشنبه 29 ارديبهشت 1393
 برادر گرامی کربلایی غلامرضا رزاقی مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم رزاقی و صابری تسلیت عرض مینمایم.خدایش بیامرزد

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت