صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: مرحوم حاج غلام حسن رزاقی به دیار حق پیوست  تاریخ:  1393/05/01

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

جرس کاروان از رحیل مسافری دیگر خبر می دهد


با کمال تاسف و تاثر به اطلاع میرساند؛ مرحوم حاجی غلامحسن رزاقی, شب گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان ناریان آرام گرفت.

مراسم سوم و هفتم مرحوم حاجی غلامحسن رزاقی مورخه03/05/93 از ساعت 20الی 22 در مسجد محمد رسول الله واقع در طالقان ناریان منعقد میگردد. حضور شما سروران گرامی تصلي خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحوم می گردد.
بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان , بويژه همسر محترمه و پسران گرامی ,  آقا صفر و حسن آقا رزاقي ،دختران داغدار و ساير بستگان ايشان, براي آن مرحوم طلب آمرزش مي نماييم خدايش رحمت نمايد.


روابط عمومی سایت ناریان

 

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: عرفان صابری  پنجشنبه 24 مهر 1393
 تسلیت می گویم
فرستنده: حسن رزاقی (مرحوم حاج غلام حسن )  شنبه 08 شهريور 1393
 باسلام و احترام بدینوسیله ازشما سروران گرامی که با ارسال پیام درسایت ناریان ،شرکت درمراسم تشیع ،تدفین ،ختم پدر اینجانب ابراز همدردی نموده ،بنده و خانواده اینجانب را مورد لطف و عنایت خود قرارداده اید تشکر و قدردانی مینمایم. سلامتی و طول عمر جنابعالی و خانواده محترم را از درگاه خداوند متعال آرزو دارم. از طرف خانواده آن مرحوم
فرستنده: حسن رزاقي نصرت الله  دوشنبه 06 مرداد 1393
 خانواده محترم رزاقی با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت منمائیم
فرستنده: خدیجه رزاقی  شنبه 04 مرداد 1393
  در اینجا لازم است از طریق این رسانه مصیبت وارده را خدمت خانم طاهره رزاقی و دیگر  بستگانشان  تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و  صبر جزیل برای بستگان وی از  درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم . ( روحش شاد و یادش گرامی باد )
فرستنده: ناریانی  جمعه 03 مرداد 1393
 سلام باعرض تسلیت به آقایان صفر وحسن رزاقی ودختران وهمسر داغدارش وخانواده رزاقی و انشاءالله به اهلبیت و ارباب بی کفن اباعبدالله الحسين محشور بشن. برای شادی روح تازه گذشته برای شادی روح شهدا و اموات اللَّهمَّ صَلِّ عَلَى مُحمَّــــــــدٍ وآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فرجهم وأهْلِك أَعدَائَهُـــــــم
فرستنده: یونس رزاقی  پنجشنبه 02 مرداد 1393
 کل من علیهافان؛خانواده های محترم معزی(رزاقی)بانهایت تاسف وتاثر مصیبت وارده رابه شماتسلیت عرض نموده ؛ازخداوندمتعال علودرجات برای عزیزازدست رفته وصبر وشکیبایی برای بازماندگان خواستارم .
فرستنده: محمود رزاقی(مشهدی اکبر مرحوم)  پنجشنبه 02 مرداد 1393
 کل و من علیها فان ،خانواده محترم رزاقی درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض نموده ، خداوند عمر با عزت و سلامتی به مادر محترمه تان و به شما صبر عنایت فرماید، روحشان شاد.
فرستنده: محمود رزاقی(مشهدی اکبر مرحوم)  پنجشنبه 02 مرداد 1393
  خانواده محترم رزاقی با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به حضور شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای شما خانواده گرامی مسئلت منمائیم. (هیئت خامس آل عبا-پایگاه بسیج حضرت سید الشهداء) (کلاک بالا)
فرستنده: محمد رزاقی ازجوارحرم کریمه اهلبیت  چهارشنبه 01 مرداد 1393
  خبر درگذشت مرحوم حاج غلامحسن رزاقی باعث تاسف و تالم همه فامیل و بستگان گردید .فقدان این پدر مهربان را خدمت آقا زادگان حاج صفرآقا رزاقی و حاج حسن آقا وصبیه های محترمه تسلیت عرض میکنیم .

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت