صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: بخش ششم سلسله گزارشات دهیار ناریان - بهداشت عمومی  تاریخ:  1393/10/02

گفتنی است که مطلب زیر در سال 91 در سایت درج شده بود که بیانگر دغدغه همشهریان عزیز درخصوص عدم رعایت بهداشت و زیبایی محیط روستا بوده که جهت یادآوری درج میگردد و عمل پاکسازی رودخانه و حریم آن و محیط روستا بیانگر فرهنگ غنی همدیارانمان است  از این بابت به همه شادباش عرض می کنیم.


 

یکی از بزرگترین دغدغه های همشهریان عزیز که به شکلهای مختلف ، چه به صورت کلامی و چه به عنوان درج یک نظردرسایت و همچنین درفرمهای نظرسنجی همایش خانوادگی ناریانی ها مطرح گردید مشکل آلودگی محیط زیست و کوچه ها و آب رودخانه و... می باشد که به عنوان یک ضایعه و زشتی قصد دارد چهره خوش ترکیب و ماهروی طبیعت ناریان را مخدوش کند . لذا سایت ناریان به عنوان یک سازمان مردم نهاد یا ان جی او ، تصمیم دارد در سال 91 بیشتر به این موضوع پرداخته و توجه مردم و مسولین مربوط را به این موضوع جلب نموده و با الهام ازدیدگاهها و نقطه نظرات و دغدغه های شما همشهریان عزیز، این سال را درناریان سال مبارزه با‌آلودگی های زیست محیطی اعلام نماید و ازهمه عزیزان دست اندرکار و مردم عزیز درخواست می نماید ،همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

جادارد از آقای رضا نوروزی و خانم پروانه رزاقی به خاطر ارائه طرح "روز پاک ناریان " تشکر نمائیم .به امید اجرایی شدن این طرح توسط مسئولین مربوط و مشارکت و همکاری همه همشهریان عزیز و داشتن ناریانی پاک وعاری از زباله


مشاهده این مطلب نیز در این راستا  توصیه میشود. .

تقدیر و تشکر از شورا , دهیاری و تعاونی دهیاریهای بالا طالقان مسئولین شهرستان طالقان.

 

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت