صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

حاج امراله شریف کاظمی

                                           

هفته گذشته ایمیلی از نوه حاج امراله شریف کاظمی دریافت کردیم که مایه خوشحالی ما شد . 

وی در این ایمیل گفت : " با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر بابت  تمام زحمات شما در راه اندازی و اداره سایت روستای ناریان. پدربزرگ من که از اهالی قدیمی این روستا است بعد از آشنایی با وبسایت شما بسیار مشتاق بود که تصویرش رو ارسال کنم تا اگر امکانش بود در گالری وبسایت روستا قرار بگیره. "

همچنین یادآور شدند که پدربزرگ  با ذکر خاطرات گذشته , یادی می کند از خاطره به یاد مانده از آن دوران  دهه 40که  علف چینی میکردند؛ با دوستانی که در حال حاضر در قید حیات نبوده و در جوار رحمت حق آرامیده اند از قبیل مرحومان: مشهدی علی رزاقی، سیف الدین صابری، اکبر صابری، مشهدی حسین صابری ... ، که از خداوند سبحان برایشان طلب آمرزش مینمایم.

خدا را شاکریم نسل اولی های ما که سرمایه معنوی و مایه افتخار ما هستند و رفتن به ناریان و کسب خبرها از آنجا به صورت مداوم برایشان مقدور نیست , با واسطه با سایت ناریان ارتباط برقرار کرده و در لابلای سایت خاطرات خود را مرور کرده و زنده نگه میدارند.

دیدن این عکس یاد پدر ایشان , مرحوم مسیب شریف کاظمی را زنده کرد , لذا شادی روحش را آرزو میکنیم.و برای حاج امراله عزیز و فرزندان , نوادگان و خانواده محترمشان شادی و سلامت و سربلندی طلب می کنیم.

                                                                                                          روابط عمومی سایت ناریان

  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت