صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

کودکان و نوجوانان

این صفحه بنا به پیشنهاد آقای مصطفی رزاقی درسایت ایجاد گردید .

 کودکان و نوجوانان عزیز و والدین گرامیشان, میتوانند نقاشی ها , نوشته ها و مطالب مورد نظر  و همچنین عکس های خود را از طریق ایمیل و یا سایر روشهای گفته شده در صفحه"تماس با ما" برای سایت ارسال نموده و به اشتراک بگذارند.

ضمنا در گالری نیز  آلبومهایی برای همین منظور اختصاص داده شد تا باتوجه به امکانات جدید سایت , کاربران بتوانند به نقاشیها و عکسهای ارسالی شما امتیاز داده و نظراتشان را در این خصوص درج کنند.

تا زمانی که مطالب شما را دریافت و در سایت درج کنیم , میتوانید روی این لینک کلیک کنید و از کتابهای موجود در کتابخانه این سایت استفاده کنید, بازی آنلاین انجام دهید, بازی ها را یاد بگیرید, جک ها را بخوانید, چیستانها , ضرب المثلها , اشعار بسیار را یاد بگیرید و از سایر مطالب موجود در سایت کودکان مخصوصا دانستنیها  استفاده کنید.

نظر دهید و مطلب ارسال کنید


مطالب ارسالی آقای شایان محمودیان

                                                                                                                       دانستیها

شترگاوپلنگ: بچه ها , درخلقت زرافه وشباهت اعضاي بدنش باحيوانات ديگردقت كنيد.سر زرافه به سراسب شبيه است،گردنش به گردن شتر،سُم هايش به سُم هاي گاو وپوستش به پوست پلنگ شبيه است.مردم فكرميكنند كه زرافه از تركيب چندحيوان درست شده است.اما اين حرف به خاطرآگاهي كم ما ازكارهاي خداست اين نشانه قدرت خداست كه نشان ميدهد به هر كاري تواناست وميتواند هرعضوي از يك حيوان رابا حيوان ديگرتركيب كند ياعضوي را ازاو كم كند.آيا تا به حال درباره گردن دراز زرافه فكركرده ايد؟

گردن بلند زرافه به خاطراين است كه دهانش به شاخ وبرگ بلند درختان برسد تا ازآنها تغذيه كند.

بازی ها
[1]
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت