صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: خبر تصویری از انتقال لوله ها به منطقه موسوم به ازولت  تاریخ:  1392/11/21

سلام خدمت همشهریان عزیز؛ عکس های منتخب از انتقال لوله به کوه ازولت که با همکاری ومشارکت مردم خوب و فهیم روستای ناریان صورت پذیرفت را در ادامه مطلب مشاهده خواهید فرمود.

جا دارد تقدیرو تشکر فراوانی داشته باشیم از همه عزیزانی که دراین امرخیر مشارکت داشتند و تا پایان همراه دهیاری و شورا بودند , مخصوصا از آقای خسرو رزاقی به دلیل پیگیریهایی جدی و بی دریغی که دراین امرداشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم . امیدواریم همیشه تندرست وسلامت باشند و ازخانواده محترم ایشان نیز سپاسگزاریم.

 

 

 

تعدادی از عکسها توسط آقای الله دادصابری تهیه گردید,که از ایشان  هم به خاطر حضور پررنگشان و هم به خاطر تهیه عکسها تقدیر و تشکر می کنیم . درپایان جا دارد  بار دیگر از عزیزانی  که در فراهم کردن سیم گابیون ،برش دادن سیم ها به ابعاد مورد نیاز ،حمل گابیون و بالاخص در اجرای طرح گابیون بندی مشارکت داشتند تشکرکنیم. متاسفانه عکس خیلی از این عزیزان  که درمراحل اولیه نقش داشتند دردست نیست و بنده از این جهت عذرخواهی می کنم.همچنین از تاخیر در ارسال عکسها ازهمه عزیزان پوزش می طلبم.

بااحترام - غفور صابری دهیار ناریان


لازم به توضیح است که ؛ فاز اول لوله گذاری برای انتقال آب سیولیز در فصل بهار و تابستان92 به انجام رسید و قرار است در سال 93 وسالهای بعد فازهای بعدی این طرح ادامه یابد. انشاالله براساس سند چشم انداز و برنامه توسعه روستای ناریان , روستایمان آبادتر و سرسبزتر شده و درمنطقه الگو باشد.

همدلی و همت مثال زدنی همشهریان مان همانگونه که در عکسهای مشهود است تحقق این امر را تضمین می کند.

گفتنی است مسافت محل اجرای این پروژه تا روستا بیش از دو ساعت پیاده روی دارد و این عزیزان بدون چشمداشت مادی صبح بسیار زود استراحت و خواب را بر خود حرام کرده , پیاده و کسانی که توان این همه پیاده روی را نداشتند به نوبت سوار بر قاطری می شدند که آنهم توسط همشهری خیر دیگری در اختیار قرار گرفته بود , به محل پروژ رفته و ساعات طولانی کار می کردند و بسیاری اوقات شب را در همان محل می خوابیدند که بتوانند مدت زمان بیشتری خدمت کنند.

شاید باورش برای خیلی ها در این  عصر و زمانه که فرهنگ کمک و همیاری کمرنگ شده , سخت باشد. آیا می شود, کسی که خود از تمکن مالی خوبی برخوردار نیست اینگونه بدون چشمداشت مادی خود را وقف کار خلق خدا کند؟ واقعا این عمل خیر ستودنی نیست؟ به نظر میرسد باید در مقابل این انسانها سرخم کرد و باید به خود بالید که این چنین همشهریانی داریم. زنده وشاداب باد ناریان , پاینده باد ناریانی .

 روابط عمومی سایت ناریان 

 

مشاهده آلبوم کامل عکسها

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: sheikhsoltani  چهارشنبه 28 اسفند 1392
  khoda goowat khaste nabashid wa hamishe salamat o paydar.
فرستنده: saberi f  دوشنبه 05 اسفند 1392
 خسته نباشيد دلاوران زحمت كش دوستدار عمران و ابادي روستاي naryan درود بر همه عزيزان حاضر امروز . و غايبين ديروز (روانشان شاد)
فرستنده: همشهری  يکشنبه 04 اسفند 1392
 فکر میکنم آقای منوچهر صابری خیلی زحمت کشیده و نام ایشان از قلم دهیار محترم لیز خورده .خداقوت
فرستنده: رزاقی  شنبه 03 اسفند 1392
 آرزوی توفیق و سلامت برای همه کسانیکه برای آبادانی ناریان زحمت می کشند خصوصا گمنامهایی که هیچوقت نامی از آنها برده نمیشود از خداوند متعال خواستارم

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت