صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: اطلاعیه شورا و دهیاری جهت بهسازی و آسفالت جاده , از آرامستان تا مقابل پل  تاریخ:  1393/07/05

به نام خدا

بدینوسیله به آگاهی اهالی محترم روستای ناریان میرساند؛ براساس مصوبه شماره 93/30/14مورخ 26/6/93شورای اسلامی روستای ناریان , دهیاری در نظر دارد به عملیات بهسازی , تعریض , آسفالت و بازسازی مسیر انتهای مزار مومنین لغایت میدانگاهی مقابل پل , اقدام نماید. بنابراین توجه و نظر خیرین , مالکین, راکبین و دارندگان اتومبیل شخصی و سایر اقشار محترم را به نحوه و شرایط مشارکت به شرح ذیل جلب می نمائیم.

1-      کلیه دارندگان خودرو به ازاء هر خودرو مبلغ پنجاه هزارتومان.

2-      شهرنشینان فاقد خودرو هر خانوار چهل هزار تومان.

3-      ساکنین بومی هرخانوار سی هزارتومان.

4-      مشارکت و همیاری خیرین علاوه بر بند1تا3به فراخور توان  و همت عالی انشااله جزء باقیات و صالحات محاسبه و نزد حق تعالی محفوظ و جاودانه خواهد ماند. 

شماره حساب 0107273250000 بنام دهیاری ناریان نزد بانک ملی ایران – شعبه جوستان جهت واریز وجوه به محضرتان معرفی میگردد.

                                                                                                                                                                                               با احترام

دهیاری و شورای اسلامی روستای ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: ناریانی2  يکشنبه 20 مهر 1393
 سلام. جناب آقای رزاقی مسئول محترم سایت.ضمن تبریک عید سعید غدیر به شما و همه عزیزان.جا دارد اینجانب به سهم خود از حوصله و صبر و درایتتان در این بحث تشکر و قدردانی نمایم. همانگونه که قبلا عرض کردم در خصوص ایجاد فضای این چنینی که بتوانیم در این گونه موارد با اهمیت با مسئولین محترم ناریان کمی بی پرده تر گفتگو کنیم . هرچند خوب می دانم ایجاد چنین فضا برای جنابعالی بسیارمشگل و پر درد سر بوده. از طرفی امیدوارم جناب آقای صابری حسن نییت شمارا باور کنند. من ایمان دارم با توجه به اینکه کار های خوب شما به مردم از چشم کسی بخصوص دهیار محترم پوشیده نیست ایجاد چنین شرایط در راه پیشرفت ناریان و مشارکت همه جانبه ی مردم فهیم می باشد. آن چه راکه باید گفته میشد گفتیم!! و امیدوارم آقای صابری عزیز این بحث را دوستانه تلقی کنند هدف همه چیزی نیست جز آبادانی ناریان و سر بلندی و رفاه و امنییت برای همشهریان عزیز. و <<پنددوست محض صواب است و عین خیر***فرخنده آن کسی که به سمع رضا شنید<<حافظ وظیفه تو ادا کردن است و بس***در بندآ ن مباش که نشنید یا شنید.## سلامت باشید و موفق....
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  دوشنبه 21 مهر 1393
 با سلام بر خود فرض میدانیم از برخورد شایسته جنابعالی و دهیار محترم که نشانگر بلوغ فکری و پختگی تان است تشکر نمایم. در محضر همشهریان گرامی , شما درد دل خیرخواهانه کردید و ایشان هم با صبوری و شرح صدر پاسخ لازم را داده و فرمودند برای تنویر افکار عمومی و بیان شفافیت لازم, به زودی بیلان عملکرد دهیاری را هم به نحو مقتضی به اطلاع همشهریان عزیز میرسانند. سعادت و سربلندی همه ناریانیها آرزوی قلبی ماست . سایت ناریان
فرستنده: میرغیاثي  شنبه 19 مهر 1393
 جناب اقای" ناریانی دو " شما فکر میکنید شما فقط اوضاع و احوال ناریان را می فهمید وبرای هر نظر یک پاسخ دارید. به نظر شما شورا و دهیاری چکار کنند تا شما راضی باشید?
فرستنده: ناریانی2  جمعه 18 مهر 1393
 جناب آقای رزاقی عزیز.پاسخ بنده را که به آخرین پیام .دوست عزیزم جناب دهیار دادم هر طوری که صلاح میدانید فعال کنید.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  شنبه 19 مهر 1393
 جناب "ناریانی2" گرامی,باسلام از آنجائیکه مطالب درج شده در سایت مورد بازبینی افراد غیر ناریانی نیز قرار میگیرد و ممکن است کسانی برداشت اشتباهی از موضاعات پیدا کنند و نقد سازنده را نتوانند از توهین و اتهام تمیز دهند, لذا به نظر میرسد مسائل درون خانواده ناریانی حتی المقدور در درون خانه حل شود بهتر باشد. بنابراین توصیه میشود برخی نظرات و ابهامات را ابتدا از طریق ایمیل به هم منتقل کرده و در صورت عدم اخذ نتیجه لازم , به طرق دیگر موضوعات را دنبال کنیم. برهمین اساس آخرین دیدگاه شما را برای دهیار محترم ایمیل کردم و تقاضا می کنم این شیوه را هم تست کنید. ایمیل دهیار محترم برای ایجاد ارتباط مستقیم : ghnz_saberi@yahoo.com با عرض ادب و احترام - سایت ناریان
فرستنده: غفورصابري  چهارشنبه 16 مهر 1393
 سلام خدمت همشهري عزيز" نارياني 2" ؛ لازم به ذكر است در اجراي كليه پروژه ها و مخصوصا" اين پروژه جديد افرادي از بين روحانيون ،روشنفكران و مسولين ديگر هستند كه درجلسات شورا حضورداشته و دراين رابطه همسو و همفكر و ناظر بر اعمال شورا و دهياري بوده وهستند و هميشه راهنماييهاي اين عزيزان سرلوحه كار دهياري و شورا بوده و شايد اين عزيزان راغب نباشند كه نامشان برده شود و درجلسه بعدي شورا اگرمايل بودند نامشان را درسايت درج خواهيم كرد.باتشكر
فرستنده: غفورصابری  سه شنبه 15 مهر 1393
 ناریانی عزیز با سلام درپاسخ شما دوست عزیز عرض کنم هرکجا مردم مشارکت داشتند کارها بادلسوزی و عالی انجام پذیرفت .و در رابطه باحسن انجام کار طبق قرارداد هفت الی هشت درصد درنظرگرفته میشود که این درصد بعد از انجام درست کار باید پرداخت گردد نه اینکه چند سال کاردر برف و باران تست شود بعد این مبلغ پرداخت گردد.باتشکر
فرستنده: ناریانی2  دوشنبه 14 مهر 1393
 برادر عزیز جناب میرغیاثی . پیشنهاد میکنم یک بار دیگر تمام نظر عزیزان چه در ذیل این خبر و یا خبر "فرمول نحوه پرداخت عوارض" را بخوانید, فکر میکنم شما متوجه منظور ما نشدید. از مسئولین خواسته شد که زحمت بکشند بیشتر اعتماد سازی کنند. تا در روند کار سرعت و مشارکت عمومی بیشتر شود. چرا شما همه را کار شکن حساب میکنید.!!!ما همه نظر دهندگان و سایت محترم, دوستان مسئولین هستیم و علاقمند به ناریان, اما هیچکدام ما بدون اشتباه نیستم. ولی می خواهیم اشتباه مان کمتر شود!!!
فرستنده: mirghiasi  دوشنبه 14 مهر 1393
 آقا واسه هرکاری که میخواد انجام بشه دم از بی اعتمادی به دهیاری و شورا نزنید کار برای آبادی ناریانه و خیلی هم خوبه هرکی میتونه کمک کنه . اگه کمک نمی کنید لااقل تیشه به ریشه نزنید .بعضی ها فقط انتقاد می کنند بدون انکه کمکی بکنند.
فرستنده: ناریانی  پنجشنبه 10 مهر 1393
 با سلام خدمت آقای صابری . ممنون از این که به فکر روستای ناریان هستید و اگر40 درصدبه جیب پیمانکار محترم میرود شما در عوض می توانید ضمانت و خدمات پس از آن را به عهده همان پیمانکار بگذارید و طبق قرارداد آن 40 درصد را نگه دارید تا از خدمات پس از فروش استفاده نمایید ولی خیر و دهیار چگونه درست میکنند؟ همانگونه که بعد از یک برف و باران همین مواد استفاده شده درد سر و ومزاحمت بیشتر و خرابی بیشتر برای این جاده دارد .ممنون اگر لطف کنید نظر ما را هم به اطلاع مردم برسانید از4 تای قبلی خبری نشد .
فرستنده: روابط عمومی سایت ناریان:  چهارشنبه 09 مهر 1393
 سایت ناریان برخود لازم میداند از سه نفر در این محاوره ها و نقدها, سپاسگزار باشد یکی آقای یوسف صابری و آقای تقی صابری و آقا غفور صابری که نام واقعی خود را نوشتند و از درج نام مستعار و ... خودداری کردند.
فرستنده: ناریانی مقیم اونور آب  چهارشنبه 09 مهر 1393
 با سلام اگر فکر باشد و اعتماد و همکاری تا حالا این کارها به اتمام رسیده بود.پل بالای محل(جوبن)90 میلیون بودجه داشت چند تا از اهالی درخواست کردند پل را با 30 میلیون و با ناظر خود دهیار و شورا تحویل میدهند قبول نشد.چرا؟چیبه؟ 90 تومن رفت پل تمام نشد این هم میره جاده هم همینه پس بهتر مصوبه خرج خودروی خودمان کنیم با تشکر.ناریانی مقیم اونور اب.
فرستنده: غفورصابري  چهارشنبه 09 مهر 1393
 باسلام وخسته نباشيد به همه همشهريان عزيز و ممنون ازعزيزاني كه دررابطه با مسير فوق نظرات خودشون رو ارائه دادند و ما رو دراين امر خطيرياري مي نمايند. درپاسخ عزيزان مطالب ذيل قابل ذكرهست:1- دهياري دررابطه با هرگونه وجهي كه ازاهالي دريافت ميدارد بايد طبق مصوبه شورا باشد وعزيزاني كه به صورت خير كمكهايي رو در اين جهت انجام ميدهند(هبه نامه هايي )تنظيم شده كه توسط دهياري و خير تكميل مي گردد.2-در رابطه با مناقصه دوستان اشاره اي داشتند كه با يد به اطلاع عزيزان برسانيم دهياري درنظر دارد بصورت اماني اين كارها را انجام دهد و از مشاركت مردمي استفاده نمايدتا از اين طريق متحمل هزينه هاي بالاي پيمانکاران نشويم.3- در رابطه با برآورد با كارشناسي بنياد مسكن مبلغ يكصد و پنجاه ميليون برآورد گرديد كه اين مبلغ براي دهياري بالا بوده چه راكه 40درصد اين مبلغ به جيب مبارك پيمانكار مي رود، به همين خاطر شورا و دهياري درنظر دارد از مبالغي كه با كمك همشهريان و خيرين عزيز جمع آوري مي شود با كمترين هزينه كار را انشاءا... به اتمام برساند.4- درپايان از همه عزيزاني كه دركنار ما هستند وبه مادلگرمي مي دهند سپاسگزاريم.
فرستنده: تقی صابری  سه شنبه 08 مهر 1393
 باسلام و خسته نباشید به دهیار محترم درخصوص اخذ مبلغ برای بهسازی و آسفالت(مزار تا پل) آیا موضوع کارشناسی شده و برآورد مالی آن چه میزان می باشد.بهتر است برآورد صورت گرفته سپس نسبت به جمع آوری کمکهای مردمی اقدام نمود.
فرستنده: همشهری  دوشنبه 07 مهر 1393
 سلام بهتراست آقا غفور به نظرات بالا پاسخ دهد!!!!
فرستنده: ناریانی  دوشنبه 07 مهر 1393
 باسلام خدمت آقای صابری فرستنده پیام،بله ،کارهای خیر خواهانه ای که با کمک های مردمی و به صورت خودجوش صورت می گیرد نیازی به مصوبه ندارد، اما در مواردی که مصوب می کنند صاحبان خودرو،شهرنشینان فاقد خودرو، ساکنان بومی و..........باید مبلغی را بابت عمران وآبادی روستا پرداخت نمایند،شایسته است که با مصوبات قانونی و هم چنین بااطلاع رسانی دقیق وکاملی انجام پذیردتاجای هیچ گونه ابهام و سوء ظنی وجود نداشته باشد.
فرستنده: ناریانی2  يکشنبه 06 مهر 1393
 با سلام وخسته نباشیدحضور مدیر محترم سایت علی آقای رزاقی وتشکر فراوان بابت ایجاد چنین امکانی که بتوان درامور اجتماعی ناریان اعلام نظر کرد و شایدبا کمک جنابعالی از طریق این رسانه با همفکری عمومی کمکی به شورا و دهیار محترم شود که اعتماد بیشتری بین مردم مسولین ایجاد شود. دوبار به شرایط پنچ سال پیش برنگردیم!!!لطف کنید نظرات عزیزانی را نسبت پروژه جدید دهیاری ارسال کردند در صفحه اول سایت قرار دهید.تاشاید مفید باشد.
پاسخ یا نظر سایت ناریان :  يکشنبه 06 مهر 1393
 درود بر شما؛ از اظهار لطف شما و نگاه سازنده اتان به امور اجتماعی روستایمان سپاسگزاریم. حتما به نظرات سازنده شما و سایر همدیاران عزیز احترام گذاشته و نسبت به نشر آن اقدام خواهیم کرد ولی بپذیرید که اگر همه نظرات در صفحه اول قرار گیرد قابل طبقه بندی و ردگیر نخواهد بود و به همین علت درخواست داریم عزیزان نظرات مربوط به هر رویداد و هر خبر را در ذیل همان خبر درج کنند و بازدیدکنندگان سایت هم نظرات را از همان محل ملاحظه و پیگیری نمایند. و صفحه اول را برای نمایش نظراتی در نظر بگیریم که به موضوع یا خبر خاصی مربوط نمی شود . با عرض ادب و احترام - روابط عمومی سایت ناریان
فرستنده: ناریانی2  يکشنبه 06 مهر 1393
 به نظر می رسدکه برخی مسئولین هم فکری بامردم را باور ندارند.به همین دلیل بی اعتمادی مردم نسبت دهیاری و شورا را ایجاد میشود. باید طرحی نو دراندازند!!!تا شرایط مثل گذشته نشود.
فرستنده: صابری  شنبه 05 مهر 1393
 با سلام, برای گرفتن مبالغ از مردم جهت بهسازی مسیر, شورا و دهیار محترم میبایست اولا با چند پیمانکار مذاکره کرده,یا در روزنامه آگهی کنند,سپس با مبلغ حدودی نسبت به گرفتن وجه اقدام نمایند, و اگر این کار انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود,که برای چنین کاری حدودا چه میزان بودجه لازم است با سند و مدرک, سپس چنین بخشنامه ای تصویب شود.باتشکر
فرستنده: ناریانی  شنبه 05 مهر 1393
 امیدورم شورا و دهیار محترم قبل از هر اقدامی عملی. نسبت به اعتماد سازی بین مردم یا کمک کنندگان در این پروژه اقدامات لازم را بفرماید!!مثلا یک شورای نظارت از بین مردم انتخاب کنند تا در دریافت پول و هزینه کرد نظارت داشته باشند. این عمل باعث شفاف سازی شده . وحتما با استقبال عمومی مردم چه در این پروره وپروژه های بعدی خواهد شد!
فرستنده: صابري  شنبه 05 مهر 1393
 سلام.انجام كارخير كه با كمكهاي مردمي صورت ميگيرد نياز به مصوبه ندارد يك خير يا معتمد يا همان داوطلب اينكار كافيست كه پيگيري كار را انجام و به پايان برساند البته با همكاري دهياري.بااحترام
فرستنده: صابري  شنبه 05 مهر 1393
 سلام.انجام كارخير كه با كمكهاي مردمي صورت ميگيرد نياز به مصوبه ندارد يك خير يا معتمد يا همان داوطلب اينكار كافيست كه پيگيري كار را انجام و به پايان برساندبا همكاري دهياري.
فرستنده: رزاقی  شنبه 05 مهر 1393
 از دهیار محترم درخواست داریم, انشااله در حین اجرای پروژه و اتمام آن نسبت به ارائه گزارشات مربوط در این سایت اقدام نمایند.
فرستنده: سایت ناریان  شنبه 05 مهر 1393
 بنا به اطلاع از دهیار محترم , اولین کمک بلاعوض برای این امر خیر توسط ورثه مرحوم حاج محمد تقی صابری به نیت مرحوم پدرشان(حاج محمد تقی) و مادرشان (مشهدی خاتون ) برای شروع کار انجام شد.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت