صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: بخش اول سلسله گزارشات دهیار ناریان از بهسازی,تعریض و بازسازی مسیرجاده - داخل محل  تاریخ:  1393/09/11

خبر تصویری زیر توسط آقای غفور صابری دهیار محترم ناریان برای سایت ارسال گردید.

گفتنی است این خبر تصویری به همراه سلسله گزاررشات ایشان از عملکرد دهیاری در سال 93 میباشد که  به مرور در روزهای آتی  به عرض همشهریان عزیز خواهد رسید.  .

 

دهیار محترم گفت : همشهریان عزیزی که تابه حال موفق به پرداخت خودیاری جهت بازسازی وتعریض جاده داخل روستانشده اند،خواهشمنداست اعانات وخودیاری خودرابه شماره حساب( 0107273250000) بنام دهیاری ناریان  نزدبانک ملی واریزنمایند.شورای اسلامی ودهیاری ناریان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: سیدمرتضی میرغیاثی  دوشنبه 11 اسفند 1393
 خدا قوت.خیر در دنیا و آخرت ببینید. سپاس
فرستنده: س.ع.میرغیاثی  پنجشنبه 20 آذر 1393
 ومن لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق. از زحمات کلیه دست اندرکاران که خالصانه در عمران و آبادی روستای محبوبمان تلاش می کنند وبه عبارتی ایثار میکنند سپاسگزاریم. اجرکم عندالله. وموجب افتخار و سرافرازی است که درس ایثار و فداکاری و روحیه خدمتگزاری ابوطالب ها، ابوالقاسم ها ،سید قدیرها ،حاج سید نصرت اله ها، حاج میرزاعلی ها و... همچنان درخون جوانان وبزرگان و اداره کنندگان روستای شهید پرور و عالم پرور ناریان در جریان است. ( اللهم وفقنا لما تحب وترضی)
فرستنده: دهیار  پنجشنبه 20 آذر 1393
 باسلام ، خدمت همشهریان عزیز و گرانقدرعرض مینمائیم از اینکه این پروژه درنیمه دوم سال شروع گردید.از این جهت بود که درنیمه اول سال پروژه های نیمه کاره دردست اقدام داشتیم که با خودیاری اهالی پروژه پل به بهره برداری رسید و ساختمان دهیاری ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشت و به خاطر اقدامهای ذکرشده بود که بهسازی جاده درنیمه دوم استارت خورد.
فرستنده: محمود رزاقی  سه شنبه 18 آذر 1393
 عرض سلام و خداقوت خدمت آقای غفور صابری و تمامی دست اندرکاران و زحمتکشان از اینکه در فصل سرما این امر مهم را برای رفاه حال همشهریان انجام داده تا تداخلی در امر رفت وآمد در فصول بهار و تابستان پیش نیاید کمال تشکر و قدردانی را دارم.
فرستنده: رزاقی  دوشنبه 17 آذر 1393
 بی خود پول بیت المال را خرج نکنید مگر می شود کوه را بکنی وجاده درست کنی به آدمهای نیازمند ناریان کمک کنید تا بتوانند زندگی کنند مزاحم مردم نشوند
فرستنده: علي _درست كار  چهارشنبه 12 آذر 1393
 دست عزيزاني كه زحمت كشيدن درد نكنه فقط يه سوال چرا اين كارو تو فصل گرم سال انجام نداديد تو اين سرما يه خورده سخت نيست ممنون ميشم جوابمو بديد با تشكر
فرستنده: رزاقی  چهارشنبه 12 آذر 1393
 با سلام و خسته نباشید خدمت دهیار و شورای محترم ناریان . خواستم بدونم که آیا شماره کارتی هم هست که بتوان کارت به کارت کرد چون هم آسانتر و هم در همه جا امکان پذیر است. یا فقط باید بریزیم به شماره حساب اعلام شده.یا نقدی نیز میتوان به شخصی یا اشخاصی به عنوان نماینده هستند تحویل داد و رسید گرفت. ممنون وتشکر از مدیریت محترم سایت که این امکانات را فراهم نمودند.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت