صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: اطلاعیه های صندوق خیریه کریم اهل بیت  تاریخ:  1395/11/01

اطلاعيه شماره ١ صندوق خیریه كريم اهل بيت ناريانيها

به نام خدا

يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ أَنفِقُواْ مِمَّا رَزَقْنَاكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتىِ‏َ يَوْمٌ لَّا بَيْعٌ فِيهِ وَ لَا خُلَّةٌ وَ لَا شَفَاعَةٌوَ الْكَافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، از آنچه به شما روزى کردیم انفاق كنيد ، پيش از آنكه روزى بیاید كه نه کسی برای گشایش خود چیزی تواند خرید و نه دوستی و شفاعتی بکار آید و کافران ، همان ستمگرانند.

ناریانی عزیز سلام ؛  

این صندوق خیریه در نظر دارد جهت تحقق اهداف زیر, فعالیت خود را گسترش دهد.

1- کمک به ایجاد انسجام و اتحاد و همدلی بیشتر همشهریان و جلوگیری از بی تفاوتی و پرهیز از هرگونه بی توجهی و عدم احساس مسئولیت نسبت به مشکلات یکدیگر.

2- کمک به گسترش فرهنگ انفاق در بین ناريانيها .

3- بررسی و تحقیق و شناخت افراد و خانواده های ضعیف , کم بضاعت , بیماران خاص, و...با حفظ رازداری و  صیانت از آبروی افراد , جهت مساعدت.

4- کمک به زدون فقر و بیماری از چهرة روستاي زیبای ناريان .

5- جلوگیری از به خطر افتادن کیان خانواده ناريانيهای عزیز به دلیل مشکلات مالی .

شایان ذکر است که صندوق علاوه بر هیات امناء دارای دو کمیته از معتمدین ناریانی میباشد که یکی کار جمع آوری کمکها از همشهریان را عهده دارخواهد بود و کمیته دیگر کار بررسی و تحقیق و شناسایی و تحویل کمکهای لازم را انجام خواهد داد. گزارش فعالیت خیریه درمقاطع مختلف به اطلاع خواهد رسید و این گزارش ها همواره در سایت ناريان بخش خيريه  در دسترس عموم قرار داده خواهد شد.

 

اطلاعيه شماره ٢ 

راههاى ايجاد ارتباط

درصورتیکه شما هم  تمایل به عضويت در صندوق خيريه كريم اهل بيت داريد, ميتوانيد به يكى از شيوه هاى زير آمادگى  خود را در اين امر خداپسندانه اعلام فرماييد.

١- شماره موبايل صندوق ٠٩١٩٨٢١٢٠٦٩ 

ميباشد. لذا ميتوانيد از طريق تلگرام يا پيامك اعلام فرماييد تا با شما تماس حاصل شده و ضمن ارائه توضيحات لازم ،در صورت تمايل به مشاركت، شماره عضويت تان به شما اطلاع داده شود.

٢- شماره 

300072270018 مربوط به سيستم پيامك ناريانيها (سپنا) ميباشد و آماده دريافت پيامك جهت فراهم نمودن  شرايط عضويت و دريافت نقطه نظرات شما در اين خصوص نيز ميباشد.

٣- از طريق سايت ناريان به آدرس 

http://www.naryan.com/form-proposal.asp

 نيز ميتوانيد نسبت به اعلام نظر و يا درخواست عضويت اقدام فرماييد.

٤- ميتوانيد فرم عضويت را از كانال يا سايت دانلود كرده و پس از تكميل از طريق فضاهاى مجازى براى ما ارسال نماييد.

٥- همكاران ما در صندوق قرض الحسنه خامس آل عبا و صندوق خيريه كريم اهل بيت در كلاك بالا نيز آماده تحويل فرم خام و دريافت فرم تكميل شده و تخصيص شماره عضويت به شما عزيزان خواهند بود.

 

اطلاعيه شماره ٣

در خواست همكارى

 با توجه به پراكندگى محل سكونت  ناريانيهاى عزيز ، دسترسي كامل و دقيق به شرايط زندگى و مشكلات آنها تنها با همكارى و پيشنهادات و اظهار نظرات شما ميسّر خواهد بود لذا به كمك و همكارى شما نيازمنديم.

از آنجائيكه صندوق خيريه كريم اهل بيت يك "سازمان مردم نهاد" است و به همين جهت ، هم براى جمع آورى كمكها و هم براى توزيع صحيح آن دست يارى به سمت شما دراز مي كنيم.

در صورت تمايل به مشاركت بیشتر در فعاليت ها، مي توانيد اعلام آمادگي نماييد تا از توانمندي همه بزرگواران در اين امر بهره گيرى شود.

شما هم برای گسترش این امر خداپسندانه میتوانید به دوستاتون و بستگان توصيه به مشاركت كرده ، تا افراد بیشتری بتوانند به نیازمندان ناریانى کمک کنند.

 به امیدروزی که هیچ  نیازمندي در روستاى زيبايمان نداشته باشیم.

فراموش نكنيم كه ناريانيهاى عزيز صرف نظر از سلايق ، نحوه و محل زندگى و تفاوتهايشان ، همه عضو يك خانواده و يك پيكرند.

 

اطلاعيه شماره ٤

فرم عضويت

لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل فرمائید .

اینجانب:...........................  نام پدر:.......................شماره تلفن همراه:.....................تلفن ثابت........................آدرس:.......................................................... ......................................

مایلم  در صندوق خیریه نارياني ها , عضو شده و وجوه اهدائی خود را به صورت اينترنتى / واريز به صندوق فيزيكى در منزل يا محل كار به صورت ماهیانه ...................................... ریال / سه ماه..............................ریال/ 6ماهه...............................ریال ویا  سالیانه........................... ریال به شماره كارت بانك ملى 

6037991385275627

متعلق به موسسه خيريه كريم اهل بيت (ناریانیها) بنام حاج حسن رزاقى واريز نموده و تصويرى از فيش واريزى را به شماره تلفن ٠٩١٩٨٢١٢٠٦٩

در تلگرام ويا تاريخ،ساعت و نام يا شماره عضويت واريز كننده را از طريق سامانه پيامكى ناريان (سپنا)ارسال نمايم.

 موافقم مبالغ واریز شده به حساب خيريه نارياني ها صرف موارد زير گردد.

١- هزينه درمان بويژه براى بيماران خاص

٢- كمك به ازدواج جوانان و تحكيم بنياد خانواده وتهيه جهيزيه

٣- تهيه مايحتاج نيازمندان

٤- كمك هزينه تحصيلى افراد مستحق 

٥- پرداخت هزينه هاى مراسم كفن و دفن 

٦- ساير امور خیریه .

در صورت عدم پرداخت وجه در مقاطع زمانی مقرر , موافقم  از طريق سيستم پيامك  ناریانیها ( سپنا) ، شبكه تلگرام و يا ارتباط تلفنى به بنده يادآورى شود .

 دانلود فرم عضویت

آشنایی بیشتر با پیشینه و عملکرد صندوق خیریه

 

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت