صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: ام شهيد فاطمه صابری همسر مرحوم آقا سيد صادق ميرغياثي دار فاني را وداع گفت  تاریخ:  1393/08/17

بانهايت تاثر و تاسف ، ام شهيد فاطمه صابری همسر مرحوم آقا سيد صادق ميرغياثي مادر محترمه شهيد سيد غديرميرغياثي شب گذشته پس از تحمل چند ماه بيماري دار فاني را وداع گفت و امروز 17 آبان 93 در آرامستان زادگاهش ناريان به خاک سپرده ميشود.مراسم اولين شب درگذشت اين مادر محترمه امشب در مسجد محمد رسول الله روستايمان ناريان برگزار مي گردد.و مراسم سوم و هفتم این مادر مهربان جمعه 23 آبان93 در مسجد حضرت ابوالفضل واقع در خیابان شهید بهشتی پشت پمپ بنزین حصارک .خیابان ایران زمین برگزار میشود. بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان بويژه دختران داغدار و نوه ها ودامادهاي بزرگوارشان آقايان ابراهيم شريف كاظمي ،سيد حسن ميرغياثي ساير بستگان ايشان , براي آن مرحومه طلب آمرزش مي نماييم . جا دارد  به همين مناسبت يادي كنيم از همسر مرحومشان آقا سيد صادق ميرغياثي كه مردي متدين و خوش اخلاق بود و همجنين يادي نيز از پسران ايشان آقا سيد امير  كه منش پهلواني داشت كه در سنين جواني دار فاني را بدرود گفت و شهيد والا مقام سيد غدير ميرغياثي در اخلاص نمونه بود بنماييم خدايشان رحمت نمايد.

 

روابط عمومي سايت ناريان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: مير غياثي  يکشنبه 30 آذر 1393
 من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق بانهايت احترام وادب بدين وسيله مراتب قدر داني وتشكر خودرا از يكايك شما سروران و مسئولان ارجمندي كه در مراسم تشييع وتدفين و مراسم ترحيم هاي مادرمان شركت نموده وبا ابراز همدردي موجب تسلي خاطرمان شديد صميمانه تقدير وتشكروسپاسگزاري مي نماييم واميدواريم خداوند بزرگ عنايت فرمايد تابتوانيم لطف وزحمات يكايك عزيزان را جبران نماييم ازطرف خانواده شهيد سيد غدير مير غياثي
فرستنده: علی کاظمی  چهارشنبه 21 آبان 1393
 خانواده محترم میرغیاثی: ضایعه درگذشت مادرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم .
فرستنده: رضاصابری هشتگرد بعثت  دوشنبه 19 آبان 1393
 با سلام خدمت جناب اقایان سید احمد وسیدجواد.درگذشت مادربزرگ عزیز وگرامیتان را به شما وخانواده های محترمتان تسلیت عرض میکنم. از پروردگار بزرگ منان برای ان مرحومه طلب مغفرت و امرزش و برای شما بازماندگان وبستگان صبر وبردباری واجر جزیل مسئلت داریم.
فرستنده: سیدمرتضی میرغیاثی  دوشنبه 19 آبان 1393
 خدارحمتش کنه
فرستنده: عبدالله رزاقی- کرج  دوشنبه 19 آبان 1393
 مشیت الهی بـر ایـن حقیقت تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت مادر مهربان و دلسوزتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری و اجر جزیل خواهانیم .
فرستنده: بچه هاي هيئت تهران  يکشنبه 18 آبان 1393
 ( انا لله و انا الیه راجعون ) در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده سيد جواد ميرغياثي (يادگار شهيد سيد غدير ميرغياثي) و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحومه فاطمه صابري(مادر شهيد سيد غدير و مرحوم سيد امير ميرغياثي) صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم . ( روحش شاد و یادش گرامی باد )
فرستنده: صابری از هشتگرد  يکشنبه 18 آبان 1393
 جناب اقای سید احمد و سید جواد میرغیاثی و خانواده محترم میرغیاثی درگذشت مرحومه مغفوره شادروان فاطمه صابری رابه شماوکلیه بستگان تسلیت عرض مینمایم برای ان مرحومه از خداوند مغفرت و برا شما صبر مسئلت داریم.
فرستنده: حسن رزاقي ن  شنبه 17 آبان 1393
  کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام خانواده محترم ميرغياثي ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
فرستنده: رهپويان شهدا  شنبه 17 آبان 1393
 *بسم‌الله الرحمن الرحيم* *انا لله و انا اليه راجعون* با نهايت تأسف و تأثر خبر درگذشت والده مكرمه شهيد سرافراز سيد غدير ميرغياثي از قهرمانان حماسه‌ساز دوران دفاع مقدس را دريافت نمودم. بي‌شك مردان سلحشور و غيرتمندي كه در راه آزادي و سربلندي ميهن اسلامي جان‌نثاري نمودند در دامان پاك همچون اين مادر صبور، پرهيزگار و فداكار پرورش يافتند كه با الهام از بزرگ بانوي عالم هستي حضرت فاطمه زهرا (س) فرزندان خود را در پرتو احكام و معارف نوراني قرآن كريم و عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بيت عصمت و طهارت به ويژه سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و حماسه تأثيرگذار و بي‌بديل عاشورا تربيت نمودند. درگذشت اين بانوي بزرگوار را به خانواده شهداو خانواده محترم ميرغياثي و صابري تسليت عرض مي‌نمايم و از درگاه ايزد متعال براي آن فقيده حشر با خانم حضرت زهرا و فرزندان گرانقدرش با امام حسين (ع) و براي اندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت