صفحه اول درباره ما اخبار اقتصادی  آموزشی گالری ناریان در جهان یاد یاران تماس با ما  نقشه سایت
 

  بازگشت
 

 موضوع: خانم زهرا رزاقي همسر محترمه شهيد بزرگوارسيد غديرميرغياثي روزگذشته دار فاني را وداع گفت  تاریخ:  1393/12/13

بانهايت تاثر و تاسف ، خانم زهرا رزاقي همسر محترمه شهيد بزرگوارسيد غدير ميرغياثي روزگذشته دار فاني را وداع گفت و در آرامستان كلاك بالا به خاک سپرده شد. مراسم سوم و هفتم این مادر مهربان پنجشنبه 14 اسفند93 از ساعت14 الي16در مسجد صاحب الزمان واقع در كرج، كلاك پايين ابتداي جاده مخصوص برگزار میشود.

 بدينوسيله ضمن عرض تسليت به بازماندگان بويژه پدر بزرگوارشان جناب آقاي محمد رضا رزاقي و پسر گرانقدرشان آقاي سيد جواد ميرغياثي، دختران داغدار و برادران بزرگوارشان آقايان كربلايي جعفر ،كربلايي اصغر رزاقي ,خواهران محترمه و ساير بستگان ايشان , براي آن مرحومه طلب آمرزش مي نماييم .

جا دارد  به همين مناسبت يادي كنيم از همسر شهيدشان شهيد والا مقام سيد غدير ميرغياثي كه در اخلاص نمونه بود خدايشان رحمت نمايد.

 

روابط عمومي سايت ناريان

نظرات , دیدگاه ها  و پیامهای شما در خصوص مطلب بالا :
فرستنده: مبین چهرقانی  پنجشنبه 21 اسفند 1393
 انا لله و انا الیه راجعون خدمت جناب آقای جعفر رزاقی پدر خانم محترمم و عموی عزیر جناب آقای اصغر رزاقی و جناب آقای سید جواد میرغیاثی و دختران داغدارش مصیبت وارده را از صمیم قلبم تسلیت عرض میکنم و از درگاه الهی برای تمام بازماندگان آن مادر بزرگوار و بانوی والامقام طلب صبرو شکیبایی میکنم.
فرستنده: حسن رزاقي ن  سه شنبه 19 اسفند 1393
 جناب آقایان کربلایی جعفر و کربلایی اصغر رزاقی و اقا سید جواد عزیز مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت میگویم .و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامتي آرزومندم.
فرستنده: سلمان صابری  دوشنبه 18 اسفند 1393
  باسلام و ادب خدمت بازماندگان عزیز و محترم همسرشهید ومومن و مخلص آقاسیدغدیر میرغباثی)(خانم زهرا رزاقی ) فرزندان برادران و خواهران و تمامی منصوبین و وابستگان بالاخص پدر آن بانوی زحمتکش و رنج کشیده و صبور , سلامتی و سعادت و صبر ازخداوند منان آرزو و طلب مینماییم .خدایش با شهیدش مشهور و همنشین بگرداند.ازطرف خود و خانواده
فرستنده: مرتضی صابری از کرج  شنبه 16 اسفند 1393
 برادر عزیز جناب آقای سید جواد میرغیاثی درگذشت مادر گرامیتان را خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه و پدر شهیدتان و صبر و سلامتی برای شما مسئلت دارم.
فرستنده: محمود رزاقی(مشهدی اکبر مرحوم)  جمعه 15 اسفند 1393
 دوست و برادر عزیز جناب آقای سید جواد میرغیاثی درگذشت مادر گرامیتان را خدمت شما تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه و صبر و سلامتی برای شما مسئلت دارم.
فرستنده: غفورصابری  چهارشنبه 13 اسفند 1393
 خانواده‏ ‏محترم‏ ‏میرغیاثی‏ ‏درگذشت‏ ‏مادرگرامیتان‏ ‏رابه‏ ‏شماوهمه بستگان وآشنایان آن مرحوم تسلیت عرض مینمائیم.خدایش بیامرزد.
فرستنده: تقی صابری  چهارشنبه 13 اسفند 1393
 جناب آقایان کربلایی جعفر و کربلایی اصغر رزاقی و سید جواد عزیز مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت میگویم .و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.
فرستنده: رهپويان شهدا  چهارشنبه 13 اسفند 1393
 بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون جناب آقاي سيد محمد جواد ميرغياثي درگذشت مرحومه خانم زهرا رزاقي مادری فداکار و مهربان ،دلسوز که فرزندان خود را با سختي هاي خاص بزرگ كرده اند و همچون شهید سيد غدير عزيز ساده و صبور بودند در مسير زندگي ... ؛ موجب تاثر و تالم همگان گردید. فقدان آن بانوی صابره و مومنه را به خانواده (دختران داغدار)و بستگان محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال، علو درجات آن مرحومه را توام با صبر و سلامتی بازماندگان معزز مسئلت مینمایم.
فرستنده: دوستان هيئت خامس آل عبا تهران  چهارشنبه 13 اسفند 1393
 بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون جناب آقاي سيد محمد جواد ميرغياثي و دختران داغدار درگذشت والده‌ی ماجده را به سروران عزيز و خانواده محترم و بیت شهید سيد غدير ميرغياثي و همچنین به خانواده رزاقي و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و برای آن فقیده سعیده رحمت و مغفرت و رضوان الهی و برای شما سروران صبر وسلامتي مسئلت مينمائيم. از طرف دوستان شما در هيئت(خامس آل عبا) تهران

شما هم میتوانید دیدگاه ها , نظرات  و پیامهای خود را درخصوص مطلب بالا , از طریق فرم زیر ارسال نمایید :

  * نام فرستنده : 
پست الکترونیکی :
* متن پیام:
 
  © 2006 www.naryan.com | Taleghan, Naryan | SMS: 3000722001892

صفحه اولاخبارآموزشیاقتصادی |گالری |ناریان درجهانیادیارانتماس با مادرباره مانقشه سایت